Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر را که از تاریخ پانزدهم بهمن آغاز و تا هجدهم ادامه خواهد شد را در پیش داریم و برای دعوت از بازیکنان جهت حضور در اردوی آمادگی سازی جلساتی را با کمیته تیم‌های ملی برگزار و تصمیم گرفتیم از افرادی که رنکینگ کشوری بهتری نسبت به دیگر بازیکنان دارند برای این اردو دعوت به عمل آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: بازیکنان دعوت شده در مسابقاتی که در طول سال برگزار شد توانستند عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش بگذارند و امتیازات لازم را کسب کنند و این باعث شد که رنکینگ کشوری بهتری نسبت به دیگر بازیکنان داشته باشند. این اردو به دلیل حضور بازیکنان در لیگ ۲ روز تعطیل خواهد بود، اما از ۲۱ دی هر روز تمریناتمان را برای این مسابقات پیگیری خواهیم کرد.

برای مسابقات دهه فجر ۱۰ نفر را در بخش انفرادی و ۲ نفر برتر را در بخش تیمی، به اردو دعوت کرده ایم و امیدوارم در این رقابت‌ها بتوانیم عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

زکی زاده در خصوص مهم‌ترین حریفان کشورمان در این مسابقات تصریح کرد: در بخش تیم‌های آسیایی کشور‌های تایلند و هند اعلام آمادگی خودشان را برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرده اند و کمتر از یک هفته‌ی دیگر فرصت باقی مانده تا کشور‌های آسیایی دیگر حضورشان در این مسابقات را اعلام کنند، اما در کل کشور‌های تایلند، هند و مالزی از قدرت خوبی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون درخصوص حضور تیم‌های اروپایی در این رقابت‌ها گفت: تا این لحظه حضور تیم ملی بدمینتون پرتغال قطعی شده، اما همان طور که کشور‌ها تا یک هفته دیگر فرصت دارند تا حضورشان در این مسابقات را اعلام کنند.

تیم‌های سریلانکا، مالدیو و ترکیه هم به احتمال زیاد در این مسابقات شرکت خواهند کرد و طبق اطلاعاتی که دارم قرار است بازیکنانی که در رنکینگ جهانی بین رده‌های ۴۵ تا ۱۰۰ هستند در این بازی‌ها شرکت کنند که این باعث خواهد شد سطح رقابت‌ها بالا برود و کار را برای همه تیم‌ها سخت و دشوار شود.

زکی زاده در پایان تصریح کرد: خدا را شکر از لحاظ امکانات و تجهیزاتی تا کنون مشکلی نداشته ایم و فدراسیون با توجه به مسابقاتی که در طول سال برای بازیکنان در نظر گرفته باعث شده آن‌ها از آمادگی خوبی برخوردار باشند. بعد از رقابت‌های دهه فجر مسابقات بین المللی مالزی و قهرمانی انفرادی آسیا که در چین برگزار خواهد شد را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید:

صعود ملی پوشان بدمینتون کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی غرب آسیا

مربی تیم ملی بدمینتون کشورمان: از عملکرد ملی پوشان در بازی‌های آسیایی راضی هستم

شهبازی: کار سختی داشتم / رقیبم بسیار قدرتمند بود

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان