Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، داریوش دیودیده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: توزیع گوشت ۳۷ هزار تومانی به منظور تنظیم بازار و تعادل آن صورت گرفته است، در صورتیکه در راستای سیاست‌های جاری کشور، تقویت تولید و فعال کردن تجارت داخلی مد نظر است، ولی به دلیل نوسانات اخیر در بازار گوشت، که ناشی از افزایش قیمت دام زنده بوده، گوشت وارداتی با قیمت مناسب‌تر عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیودیده به آسیب شناسی افزایش گوشت پرداخت و گفت: اصل موضوع و نوسان ایجاد شده به دام زنده برمی گردد چرا که مبنای دام زنده در ستاد تنظیم بازار روی ۲۳ هزار بسته شده بود، در حال حاضر با این قیمت توزیع نشد چرا که دامداران می‌گویند به دلیل گرانی لوازم، این قیمت برایمان به صرفه نیست و دلیل دیگر آن نیز خروج دام از استان بوده که طی آسب شناسی مجموعه جهادکشاورزی و امور عشایر مشخص شد که دامداران با قیمت بالاتر دام خود را در خارج از استان ارئه می‌دهند.

داریوش دیودیده افزود: طی این هفته مرغ منجمد و  گوشت قرمز منجمد در حال توزیع است که به عنوان برنامه کوتاه مدت برای نتظیم بازار است و امیدوارم که هرچه سریعتر بازار به تعادل برسد و ضرورتی برای توزیع گوشت منجمد به وجو نیاید.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام تامین کننده و وارد کنند این گوشت ها است و در هر یک از قصابی‌های هدف، یکی از ناظرین ما حضور دارند که تخلفی صورت نگیرد،

رئیس اداره صمت استان با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در این خصوص گفت: از شهروندان تقاضا داریم به دلیل محدودیت در توزیع و جلوگیری از اختلال در نظام تولید، در خرید گوشت به اندازه مورد نیاز خود دقت کنند و بیش از حد نیاز اقدام به خرید نکنند.

دیودیده گفت: در این بین هر کسی بخواهد در این روند اختلالی به وجود بیاورد و در تهیه گوشت شهروندان خللی وارد کند به شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد و با مراجع قضایی نیز در این خصوص هماهنگی‌های لازم صورت گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هیچ قصابی حق ندارد گوشت را احتکار کند و یا به افرادی خاص عرضه دهد افزود: هر قصابی گوشت را بالای هر کیلو ۵۴ هزار تومان بفروشد از دیدگاه ما متخلف است و بازرسان ما برای او پرونده تشکیل خواهند داد و باید جوابگو باشد،  و یا اینکه بالای ۵۴ هزار تومان بفروشند.

انتهای پیام/ژ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد :قیمت گوشت ۵۴ هزار تومان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات گزارش استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید