Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@21:38:06 GMT

طرح اسرائیل برای ممنوعیت پخش اذان در قدس شرقی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۶۵۲۹

طرح اسرائیل برای ممنوعیت پخش اذان در قدس شرقی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بنابر اعلام شبکه دو اسرائیل، شهرداری قدس اشغالی در شهرک‌های «بیت صفافا»، «بیت حنینا»، «جبل المکبر» و اردوگاه «شعفاط»، به بهانه منع ایجاد سر و صدا قصد دارد، بلندگوهای مساجد را با بلندگوهای کوچک یا بلندگوهای دارای صدای ضعیف، جایگزین کند.
 
در این طرح، شهرداری به نیروهای پلیس اسرائیل اجازه داده تا در صورت تشخیص صدای بلند اذان در مساجد، می‌توانند برای خاموش کردن صدای اذان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری قدس اشغالی برای اجرای اولیه این طرح، ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار بودجه اختصاص داده است.
 
 تصمیم «موشه یعلون» شهردار قدس اشغالی در خاموش کردن صدای اذان در حالی اتخاذ شده است که کمتر از ۲ ماه از انتخاب وی به عنوان شهردار و همچنین کمتر از ۱ سال از دادن اختیارات به پلیس اسرائیل در یورش به مساجد و مصادره بلندگو‌ها می‌گذرد.
 
یعلون با اشاره به اینکه در تلاش است، تا این طرح را اجرایی کند، گفت: قانونی که کنست (پارلمان اسرائیل) برای منع پخش اذان تصویب کرده، صدای اذان را در مساجد کاهش نداده است.
 
گفتنی است، یعلون در کمپین انتخاباتی اعلام کرده بود که قصد دارد سیاست‌های شهرک‌سازی در قدس اشغالی را تقویت کند.

 انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • اوقات شرعی شنبه ۸ اردیبهشت در یزد
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • اوقات شرعی جمعه ۷ اردیبهشت در یزد