Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:51:46 GMT

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در ۴۰ نقطه نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۷۵۸۲

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در ۴۰ نقطه نهاوند

مسئول اکران جشنواره عمار در نهاوند گفت: فیلم‌های جشنواره مردمی عمار به مناسبت 40 سالگی انقلاب در40 منطقه نهاوند برای همشهریان به صورت رایگان اکران می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکرم حیدری امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به اینکه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس، فرمانده سپاه و جمعی از خانواده‌های شهدا در سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز اکران‌های عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهرستان نهاوند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان نهاوند در طول سال‌های اکران جشنواره عمار همیشه جز برترین شهرهای کشور بوده و سال گذشته نیز نهاوند به ‌عنوان برترین شهر کشور در زمینهٔ اکران فیلم‌های جشنواره عمار معرفی شد.

مسئول اکران جشنواره عمار در نهاوند گفت: استقبال گسترده مردم نهاوند از اکران‌های سال گذشته باعث شده  که امسال نیز برنامه اکران‌ها گسترده شود تا جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال در 40 منطقه نهاوند فیلم‌های جشنواره مردمی عمار برای همشهریان اکران می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته طبق اعلام مسؤولان جشنواره عمار، حدود 21 هزار نفر از جمعیت شهرستان موفق به تماشای فیلم‌های جشنواره شدند که باعث تحسین مسؤولان این جشنواره بزرگ شد.

حیدری ادامه داد: مراسم افتتاحیه با استقبال پرشور خانواده‌های نهاوندی برگزار که در اولین قدم مستند «پرسنل اداره سوم» با با حضور کارگردان توانمند و نام‌آشنای این اثر، آقای ایمان گودرزی اکران و مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: مستند «پرسنل اداره سوم» در مورد یکی از اعضای ساواک است که بعد از چهل سال با کسانی که آن‌ها را بازجوئی و شکنجه کرده روبرو می‌شود که بسیار جالب و تماشایی است.

مسئول اکران جشنواره عمار در نهاوند بیان کرد: برگزاری جشنواره عمار در طول این چند سال‌ باعث شد تا کارگردانان انقلابی و متعهد آثار بسیار فاخری تولید کنند و با مردمی و رایگان بودن اکران‌های این جشنواره باعث شده همه مردم بتوانند این آثار را تماشا کنند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های جشنواره عمار در نهاوند در نقاط مختلف شهری و روستایی برای همه اقشار مردم به ‌صورت رایگان اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود

داریوش امانی روز سه شنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس استانداردهای موجود و اعلام پلیس، ۸۸۷ نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی کشور وجود داشت که ۴۰۰ نقطه آن در سال گذشته، ایمن و  ۴۸۷ نقطه پرخطر دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

وی افزود: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۳۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا اربعین بیشتر آنها ایمن می‌شوند.

امانی گفت: نیازمندی‌های استان‌های مسیر گذر زائران اربعین حسینی اخذ شده و بر اساس برآوردها حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت و حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های اربعین امسال در نظر گرفته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت ۲۵ هزار میلیاردریال طرح تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

وی بیان کرد: در ۲ پایانه اربعینی شلمچه و چذابه در استان خوزستان اقداماتی از سال گذشته در حوزه بهسازی و ایمن سازی راه‌ها شروع شده که تاکنون ادامه دارد.

امانی توضیح داد: زائران اربعین از ورودی پایانه‌های مرزی گذرگاه‌های رابعین حسینی باید از تونل سرد و زیر سایه‌بان و مه‌پاش مسیر را ادامه دهند که سال گذشته بیشترین میزان نصب سایه‌بان به انجام رسید و امسال نیز تداوم دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: محوطه سازی و بهسازی پایانه‌ها، افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی و نصب سایه‌بان جدید اقدامات در دستور کار برای اربعین سال‌جاری است.

وی با اشاره به اینکه برای تامین ناوگان اتوبوسی و ریلی اقداماتی در دست انجام است اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز برای تامین اتوبوس مسافری از تولید داخل و یا واردات ناوگان از کشورهای اطراف پیگیری های لازم را انجام داده علاوه بر اینکه با کشور عراق مذاکراتی برای ورود اتوبوس‌های این کشور برای جابجایی زائران به عتبات عالیات در اربعین انجام شده است.

امانی به بازدید خود از بندر خرمشهر اشاره کرد و گفت: تعداد ماشین آلات راهداری از طریق بندر خرمشهر وارد کشور شده که قرار است هر چه زودتر ترخیص و از آنها برای فعالیت‌های راهداری اربعین و راه‌های کشور استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه