Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مدیران و مشاوران معاونت با تاکید بر صیانت و  حمایت از فضای هنر  گفت: با توجه به شرایط کشور و میزان اعتبار و بودجه که پاسخگوی ضرورت ها و نیازهای جامعه هنری نیست، معاونت امور هنری تلاش می کند از فضای هنر صیانت کند، الگوسازی کند، به اقتصاد هنر توجه کند و از سوی دیگر مورد نقدهایی نیز قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: تعداد برنامه‌های هنری در حوزه های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی بسیار گسترش و افزایش یافته است، در مواردی که ممکن است  تئاتر یا نمایشگاهی اندکی مورد انتقاد باشد، فریادها بلند می شود اما آن حجم از فعالیت‌ها و برنامه‌ها دیده نمی‌شود. بسیاری از مسایلی که درباره اجراهای موسیقی و تئاتر مطرح می‌شود، به حواشی اجراها بر می‌گردد و مربوط به ساحت موسیقی و وظایف دفتر موسیقی نیست اما باز هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد نقد قرار می‌دهند.

همایون امیرزاده، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که میهمان جلسه معاونت امور هنری بود، در این جلسه مطالبی را درباره سیاست‌ها و برنامه‌های مرکز روابط عمومی درباره اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبان بیان کرد.

همچنین در این جسله مدیران و مشاوران معاونت امور هنری نظرات خود را درباره برنامه‌های معاونت امور هنری از جمله جشنواره های هنری فجر بیان کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم