Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در پی حادثه رانش زمین در فیلیپین تاکنون ۸۵ نفر کشته و ۲۰ نفر مفقود شده‌اند.

به گزارش رکنا به نقل از رویترز، مقامات فیلیپین امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که شمار کشته شدگان حادثه Incident رانش زمین و سیل در مرکز فیلیپین به 85 نفر افزایش یافته است. 20 نفر نیز در نتیجه این رانش زمین ناپدید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ریکاردو جالاد»، مدیر اجرایی آژانس بلایای طبیعی فیلیپین اعلام کرد: بیشتر قربانیان که در میان آنها کودک هم دیده می شود، به دلیل رانش زمین در مرکز فیلیپین که پس از دو روز بارش شدید باران اتفاق افتاد، کشته شدند.

وی افزود: اگر افراد ناپدید شده پیدا نشوند، متأسفانه باید بگوییم که تعداد کشته شدگان 105 نفر است که امیدواریم این اتفاق هرگز نیفتد.

از روز یکشنبه بارش شدید باران و به دنبال آن جاری شدن سیل باعث ایجاد رانش زمین در مناطق بیکول و شرق ویسایاس شد. منطقه بیکول با 5.8 میلیون نفر جمعیت بیشترین خسارت را در نتیجه این حادثه دیده است. 68 نفر از کشته شدگان در این منطقه زندگی می کرده اند. سطح آسیب وارد شده به زمین های برنج و ذرت هم حدود 6.5 میلیون دلار برآورد شده است.

گزارشها حاکی از آن است که بیش از 45000 خانواده از 457 بخش مختلف فیلیپین تحت تأثیر توفان گرمسیری که در تاریخ 29 دسامبر سال گذشته میلادی رخ داد، قرار گرفته اند.

هر ساله حدود 20 توفان گرمسیری در فیلیپین رخ می دهد و علاوه بر تلفات جانی، آسیب های زیادی را به زمین های کشاورزی و زیرساخت ها وارد می کند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد متعصب با شلیک گلوله به پیشانی زن جوان او را کشت+عکس دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب فاجعه بخاری نفتی در مدرسه زهک سیستان / پاهای پسردانش آموز از کار افتاد+عکس دردناک فیلمی عجیب از زندان قزل حصار کرج با امکانات VIP در ایران / موبایل و ماهواره هم دارند! فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چهره عروس جوان تهرانی با اسید سوخت + عکس قبل و بعداز حادثه امام‌ جمعه جدید تهران با تی‌شرت چگوارا+ عکس قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس این مرد خود را دار زد ؟! / مرگ دردناک در ویلای نکا ! دوربین مدار بسته کار کثیف مربی مهدکودک با کودکان را لو داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث زمین فیلیپین حادثه کشته تصاویر عکس زن پسر زندگی دختر پرونده وحشتناک فیلم جوان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۹ نفر دیگر در حادثه سقوط مینی بوس به دره خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت  ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک