Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@16:21:39 GMT

سعید سهیلی: به سیمرغ پشت نکرده‌ام!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۳۲۷۸

سعید سهیلی: به سیمرغ پشت نکرده‌ام!

ساعت24 - سعید سهیلی کارگردان فیلم سینمایی «ژن خوک» در واکنش به تیتر جلد اول یکی از روزنامه ها مبنی بر «پشت به سیمرغ» تعدادی از فیلم سازان توضیحاتی را ارائه داد.

روزگذشته یکی از روزنامه های رسمی کشور در صفحه اول خود به گزارشی از فیلم های غایب در سی و هفتمین دوره جشنواه فجر با تیتر «پشت به سیمرغ» پرداخت که پیش از اعلام لیست فیلم های انتخابی راه یافته به بخش سودای سیمرغ،انصراف خود را از حضور در این دوره از جشنواره اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست فیلم سعید سهیلی با نام «ژن خوک» نیز به چشم می خورد که طی مصاحبه ای پیش از این، از طولانی شدن مراحل فنی فیلم تا جشنواره فجر و نرسیدن احتمالی آن به جشنواره خبر داده بود.

سعید سهیلی؛کارگردان فیلم سینمایی «ژن خوک» در واکنش به تیتر منتشر شده در صفحه اول آن روزنامه در گفت و گو با خبرنگار «صبا» عنوان کرد: نمی دانم این تیتر را برچه اساسی نوشته اند، من تنها چیزی که طی مصاحبه با این روزنامه گفته ام این است که همه تلاشمان این است که فیلم را به جشنواره برسانیم. این تیتر «پشت به سیمرغ» را بر چه اساسی زده اند!؟

وی در ادامه افزود: تمام تلاشمان این است که فیلم را به جشنواره فجر برسانیم. روزهای پایانی فیلمبرداری در حال انجام است و همزمان تدوین توسط فرامرز هوتهم، صداگذاری توسط وحید مقدسی و ساخت موسیقی نیز در حال سپری شدن است. درست است که جشنواره فجر هیچ زمانی مهری نسبت به من نداشته است، ولی محبت من نسبت به این جشنواره که جشن انقلاب است هیچ وقت کم نشده و دوست دارم در حدی که مقدور است تلاش کنم «ژن خوک» را به سی و هفتمین جشنواره فجر برسانم.

سهیلی در ارتباط با مصاحبه اولیه خود در خصوص طولانی شدن مراحل فیلم و امکان نرسیدن آن به جشنواره بایکی از خبرگزاری ها، توضیح داد:مصاحبه ای کرده ام که در آن گفته بودم امکان این که فیلم به جشنواره نرسد وجود دارد، در عین حال از دادن فیلمم به جشنواره هم می ترسم، ولی هیچ وقت نگفته ام فیلم را به جشنواره نمی دهم. هنوزم به دلیل حواشی از حضور فیلم در این جشنواره می ترسم ولی با توجه به تمام ترس ها و حواشی های به وجود آمده برای فیلم های من در دوره های قبل، این ریسک را می کنم و سعی می کنم فیلم را مانند «گشت ارشاد۱» و «گشت۲»به این جشنواره برسانم.

او در ارتباط با حواشی ایجاد شده نیز اذعان داشت: فقط از حواشی که پیرامون فیلم ایجاد می شود می ترسم وگرنه در همه مقاطع جشنواره فجر محلی برای دیده شدن فیلم فیلم سازان بوده که در کنار آن مردم با یک سال سینمای ایران آشنا شوند.امیدوارم مشکلات رفع شود و فیلم تحویل جشنواره شود.ضمن اینکه نسخه ای از راف کات فیلم تاکنون برای بازبینی به جشنواره تحویل داده شده است.

گفتنی است در این فیلم بازیگرانی چون هادی حجازی‌فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، صبا سهیلی، قربان نجفی، بهرنگ علوی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم‌پور حضور دارند.

منبع:صبا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سهیلی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد

ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای مدارس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: کمک‌های نقدی اکرم نعمتی آموزگار دبستان پسرانه سمای دامغان به مؤسسه ماهک که کودکان مبتلا به سرطان را تحت پوشش دارد همه‌ساله به مناسبت هفته معلم در مدت ۳۰ سال فعالیت آموزشی وی  صورت می گیرد که هدایای دریافتی خود را به مؤسسه مذکور اهدا می‌کند.

وی اضافه کرد: بخشش و نوع‌دوستی جزء تفكیک‌ناپذیر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است كه همواره به‌عنوان چتر حمایتی از اقشار ضعیف و امور عام‌المنفعه جلوه‌گری داشته و این بار شكوفه‌های ایثار و بخشش در سمای دامغان به نفع بیماران سرطانی به ثمر نشسته است.

مدیرکل سمای مدارس واحد دامغان با تجلیل از روحیه نیکوکاری این آموزگار بیان کرد: برنامه‌های نیک‌اندیشانه و نیکوکارانه مجتمع سمای دامغان ادامه خواهد داشت.

سهیلی از کارکنان، آموزگاران و خانواده‌های دانش‌آموزان این مجتمع دعوت کرد تا با همکاری و تشریک مساعی در امور خیر به‌خصوص یاری رساندن به بیماران، ضمن فرهنگ‌سازی این خصلت والا بین اقشار مختلف جامعه به‌خصوص آینده‌سازان این مرز و بوم در پایین آوردن هزینه‌های قشر مستضعف و دردمند جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد