Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب کریم زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:
اینک پس از پیروزی انقلاب اسلامی 6 شهر و 20 روستا از 24 روستای موجود این شهرستان به شبکه گاز متصل شده اند.
به گفته وی، 31 هزار و 250 مشترک در قالب 31 هزار و 216 خانوار جمعیت این شهرستان زیر پوشش شبکه گاز قرار دارند.
وی ادامه داد: جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز طبیعی شهرستان فارسان در سال 97به 90درصد و جمعیت شهری به 100درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم زاده ، اجرای 433 کیلومتر شبکه گاز در سطح شهرستان طی چهار دهه از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: 61مشترک صنعتی و کشاورزی در نواحی صنعتی این منطقه ، از خدمات گاز شهری برخوردارند.
به گزارش ایرنا، شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری با اقلیم سرد و کوهستانی با بیش از 35 هزار نفر جمعیت، در 30کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
6199/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری کشاورزی گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد