Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیمان قمری گفت: به منظور تنظیم، حفظ آرامش بازار و کمک به اقتصاد خانوارها، برنامه توزیع کالا‌های اساسی در دستور کار جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی قرار گرفته است.

وی افزود: از اواخر شهریور امسال با توجه به التهاب بازار و افزایش قیمت ها، مدیریت جهاد کشاورزی با همکاری تعاون روستایی از طریق اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی در اولین مرحله اقدام به جذب ۳۰ تُن برنج تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۴۶ هزار ریال، ۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۳۰۵ هزار ریال و ۱۰ تُن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۳۴ هزار ریال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمری اضافه کرد: در دومین مرحله نیز ۲ تُن گوشت قرمز با قیمت هر کیلوگرم ۲۹۶ هزار ریال جذب و توزیع شده و اکنون نیز ۲ تُن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۸۹ هزار ریال در حال توزیع است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این اقلام اساسی ارزان‌تر از قیمت بازار توزیع می‌شوند جهت رعایت برابری و عدالت در بین مردم به هر خانوار فقط یک بسته گوشت قرمز منجمد، ۲ عدد مرغ و ۱۰ کیلوگرم برنج تحویل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بیجار تاکید کرد: با توجه به استقبال مردم از توزیع اقلام اساسی، تا اوایل هفته آینده نیز حدود ۲۵ تُن برنج تایلندی جهت استفاده همشهریان در سطح شهرستان توزیع می‌شود و انتظار می‌رود این طرح تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

وی گفت: در هر زمان که سهمیه مربوط به کالا‌های اساسی شهرستان از جانب ستاد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام شود، تعاون روستایی در اسرع وقت نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز و توزیع آن اقدام خواهد کرد.

قمری اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار بر نحوه توزیع اقلام اساسی سبد مصرفی خانوار‌ها نظارت و بازرسی منظم و دوره‌ای از واحد‌های صنفی عرضه کننده دارد.

انتهای پیام/م

توزیع  کالای اساسی در بیجار

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم