Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:49:27 GMT

برگزاری انتخابات اتحادیه ناشران در هفتم بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۴۳۵۰

برگزاری انتخابات اتحادیه ناشران در هفتم بهمن ماه

به گزارش خبرنگار مهر،  هیئت اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به منظور شرکت اعضای اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران در انتخابات دوره جدید هیئت مدیره و بازرس، آکهی فراخوان منتشر کرده‌است.

مفاد این آگهی بدین شرح است:

▫️در اجرای ماده 11 اجرایی انتخابات هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی، بدین وسیله از کلیه اعضای دارای پروانه کسب اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران دعوت می‌گردد از ساعت 9:30 الی 14 روز یکشنبه مورخ 7 بهمن 97 جهت شرکت در دور اول انتخابات اتحادیه، شخصاً به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، کوچه مهر، پلاک 6 (محل اتحادیه) مراجعه و کاندیداهای مورد نظر خود را از بین این افراد در قالب هفت نفر اعضای هیئت مدیره و یک نفر بازرس انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آگهی فراخوان به این نکات مهم اشاره شده است:

بر اساس ماده 13 آیین نامه انتخابات اتحادیه‌های صنفی، فقط صاحب پروانه کسب مجاز به شرکت در انتخابات بوده و شرکا، دارندگان وکالت محضری، مباشر و اعضای خانواده مجاز به شرکت در انتخابات نمی‌باشند.

ارائه اصل کارت ملی و یا پروانه کسب و یا تصویر آن جهت شرکت در انتخابات ضروری است.

لازم به ذکر است اسامی کاندیداهای این انتخابات از سوی اتحادیه به شرح زیر اعلام شده است:

لازم به توضیح است از این لیست روز گذشته و طی نامه‌ای حیی دهقانی، محمدرضا توکل صدیقی، فتح‌الله فروغی، مسعود پایدار، سیدعباس حسینی نیک، عبدالعظیم فریدون و فرهاد تیمورزاده اعلام انصراف داده‌اند

با این همه این انتخابات با حضور حداقل یک سوم از اعضای اتحادیه و شرکت حداقل 12 کاندیدا قانونی و رسمی بوده و برگزار می‌شود.

کد خبر 4503041 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران مجمع انتخابات کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا دبیر در دیدار با اعضای هیئت کشتی استان همدان افزود: همدان قطب کشتی کشور و سرشار از استعداد‌های ناب است و توقع ما برنامه‌ریزی مدون و هدفمند برای قهرمان پروری و بازگشت این استان به روز‌های اوج است.

او همچنین گفت: مسیری که هم اکنون همدان در پیش گرفته، راضی کننده است و فدراسیون کشتی هم این آمادگی را دارد که به رشد و پیشرفت بهتر و بیشتر کشتی این استان کمک کند.

سرپرست هیات کشتی استان همدان هم گفت: تعامل و همدلی خانواده بزرگ کشتی همدان در مسیر اعتلای این ورزش و بازگشت به دوران طلایی است.

سردار ولی بهاریان افزود: اعضای هیات کشتی همدان برای تحقق این هدف مهم پرتلاش هستند و برای استعدادیابی، برگزاری منظم مسابقات و اردو‌ها و ارتقا سطح دانش مربیان و داوران برنامه‌ریزی کرده ایم.

او همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی هدفمند در رده‌های سنی پایه، گفت: کشتی همدان با استعداد‌های فراوان روز‌های درخشانی در پیش دارد.

استان همدان حدود پنج هزار کشتی گیر و مربی کشتی دارد که بیشتر در بخش کشتی آزاد فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند