Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد وکیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال نوجوانان ایران پس از کسب مقام سومی آسیا در قالب تیم دورنای ارومیه وارد لیگ برتر بزرگسالان شد تا در جریان این رقابت‌ها خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 آماده کند.
وی اضافه کرد: فدراسیون والیبال در چند سال گذشته نظیر این برنامه را برای تیم‌های قبلی نوجوانان هم داشت و آن تیم‌ها با عناوین «ارتعاشات صنعتی» و «شمس تهران» در لیگ به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با وجود اینکه بازیکنان دورنای ارومیه ملی‌پوش محسوب می‌شوند، فدراسیون والیبال برخلاف سال‌های گذشته هیچ حمایتی از ما نکرد؛ در سال‌های قبل که «محمدرضا داورزنی» رییس فدراسیون بود، تمام امکانات برای تیم‌های ارتعاشات و شمس فراهم می‌شد اما در دوران ریاست «احمد ضیایی» هیچ کاری برای این تیم انجام نشد.
وکیلی که در سال 2017 والیبال نوجوانان ایران را به قهرمانی جهان رساند و در جدیدترین رده‌بندی جهانی هم تیم او در رده نخست دنیا قرار دارد، درباره شرایط تیم دورنای ارومیه گفت: این تیم نه آنالیزور دارد و نه پزشک؛ در طول مسابقات همیشه باید مراقب باشیم که بازیکنان مصدوم نشوند زیرا پزشکی برای درمان آنان نداریم.
وی ادامه داد: من گلایه ‌ای نکردم تا تیم منحل نشود ولی در ابتدای فصل که از فدراسیون خواستیم 20 توپ به ما قرض بدهد تا تمرین های خود را شروع کنیم، گفتند به ما ارتباط ندارد.
سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: در تعطیلات نیم ‌فصل برنامه اردویی به فدراسیون دادم که در تهران تمرین ها را پیگیری کنیم اما یک فاکتور 29 میلیونی به ما دادند؛ آیا بازیکن تیم ملی برای خوابیدن روی تخت فدراسیون باید پول بپردازد؟
به گزارش ایرنا تیم دورنای ارومیه بدون پیروزی و تنها با کسب سه امتیاز همچنان در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد و در هفته هفدهم میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود.
80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند؛ تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله بوده که وظیفه سرگروهی تیم دورنای ارومیه را عهده دار است.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایران پول جدول رده بندی لیگ برتر والیبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال 1402 برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌هاتیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

این مربی برزیلی – فرانسوی،   ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت 11 صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه 18 فروردین با حضور 16 بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه 28 فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های 2024 آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های 2024 از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد