Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:52:17 GMT

قاتل خاموش در ارومیه قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۴۶۱۷

قاتل خاموش در ارومیه قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ اسدالله مالکی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در این شهرستان بر اثر خفگی و استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده، ماموران و تیم‌های امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پس از حضور در محل، مشخص شد فردی ۵۵ ساله که کارگر شهرداری بود، در داخل خودرو برای گرم کردن خود، گاز پیک نیک روشن کرده که همین امر باعث خفگی او شده است.

وی بیان کرد: ماموران جسد این فرد را برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کردند.

انتهای پیام/

منوکسید کربن جان شهروند ارومیه‌ای را در داخل خودرو گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بیماری‌های خاموش، اما کشنده!
  • بیماری‌های خاموش اما کشنده! (فیلم)
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه