Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: باید اعلام قیمت‌ها بر اساس روال و قاعده باشد و افزایش قیمت محصولات به صورت خودسرانه غیرقانونی است.به گزارش بلاغ،بهرام پارسایی با بیان اینکه بیشترین شکایت در کمیسیون اصل 90 مرتبط با تعهد نداشتن خودروسازان است، گفت: جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی، خودروسازان و اعضای کمیسیون در اواخر ماه گذشته تشکیل دادیم که مقرر شد کمیته‌ای به منظور قیمت گذاری خودرو و اصلاح قردادهای یکطرفه که خودروساز به مشتری تحمیل می‌کند، تشکیل شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه تعهدات انجام نشده دو گروه سایپا و ایران‌ خودرو حدود 300هزار خودرو است، گفت: خودرو سازان باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی تصریح کرد : افزایش قیمت باید با نظارت و استدلال انجام شود .

پارسایی ادامه داد : هرچند شاهد افزایش قطعات خودرو نیز هستیم، اما در برابر این افزایش‌ها دستمزد کارگر ثابت باقیمانده و افزایشی نیافته است .

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز امیدواری کرد، با تصویب طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو که در دستور کار مجلس قرار گرفته است، از بروز مشکل برای مردم جلوگیری شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از ادغام طرح هوای پاک با طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو انتقاد کرد و افزود: ایجاد فضای رقابتی ،تشویق به تولید خودروهای کم مصرف به منظور کاهش آلودگی هوا ، پاسخگو بودن خودروساز در برابر تعهداتش به مصرف کننده از مهم ترین اهداف این طرح است که متاسفانه با ادغام آن با طرح هوای پاک به نظر می‌رسد، از هدف اصلی خارج شده‌ایم که باید در این زمینه راهکاری همزمان با بررسی آن در صحن مجلس اندیشیده شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو