Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: برخورد شدید خودروی سواری و کامیون باری با یکدیگر در بزرگراه آزادگان یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی تهران مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودروسواری با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 17:35دقیقه روز گذشته زنگ ایستگاه 104 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه Incident در بزرگراه آزادگان، زیر پل Bridge بزرگراه کرج اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی آقایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید درمسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان درحال حرکت بود که به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد.

وی افزود: براثر این حادثه، راننده خودروی سواری به شدت دچار آسیب دیدگی شده ودر داخل خودرو بدام افتاد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از برخورد دیگر خودروها و همچنین مستقر کردن دو رشته لوله ی آبدهی برای احتیاط در محل، قسمت هایی از خودروسواری را با بکارگیری تجهیزات مورد نیاز برش دادند تا بتوانند راننده را آزاد و خارج کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: نیروهای عملیات سرانجام در عملیاتی سنجیده و در کمترین زمان ممکن موفق شدند فرد مصدوم را از داخل خودرو پراید خارج کرده وتحویل عوامل اورژانس دهند که امدادگران بلافاصله این مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از طرف پلیس Police راهور منطقه در دست بررسی است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نقشه پلید گرگ تهران برای دختربچه های تنها در خانه + عکس ها خفاش شب بیرجند دستگیر شد / بی آبرو کردن دختر و زن های جوان در خیابان خلوت کودک آزاری مرگبار دختر بچه مشهدی / سوختگی با سیگار، سیم داغ و ... قتل تازه داماد تهرانی مقابل چشمان همسرش در خیابان کمیل دکتر روانشناس پس اقدام شیطانی با بیمار نابینایش او را به آتش کشید+ عکس مرضیه کاری کرد که از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم / در مهمانی مختلط فهمیدم او خود شیطان است جنگ خونین بهرام و سعید کابلی برای به دست آوردن دختر فراری+ عکس بو بد تهران به خاطر گوگرد و فعالیت های آتشفشانی دماوند! + توضیحات دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents حادثه Incident پل Bridge پلیس Police اخبار حوادث مجروح عکس بزرگراه آزادگان برخورد شدید سواری با کامیون عکس زن وحشتناک مرد تهران دنیا دختر خانواده جوان پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت

آفتاب‌‌نیوز :

خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران