Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کهگیلویه از گلایه برخی از خانواده شهدا مبنی بر بی توجهی نسبت به ساماندهی برخی قبور شهدا خبر داد. ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، جواد نیکبخت در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه آرامش و امنیت ایران اسلامی را مدیون جانفشانی و رشادت های شهدا دانست و اظهار کرد: وظیفه قانونی و شرعی همه ما رسیدگی به امور خانواده شهدا و بازسازی قبور مطهر آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از گلایه خانواده شهدا مبنی بر بی توجهی نسبت به ساماندهی برخی قبور شهدا خبر داد و افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای رفع این دغدغه جامعه ایثارگری در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

نیکبخت همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت آرامگاه شهدای گمنام شهر دهدشت شد و گفت: پیام شهدا خدمات رسانی به مردم، حفظ انقلاب، دفاع از مرزها و پیروی از مقام معظم رهبری است.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه نیز در این نشست خواستار رفع این مشکل با توجه به وضعیت مبهم قطعه صالحین گلزار شهدای دهدشت شد و گفت: در صورت امکان یک قطعه زمین از مسکن و شهرسازی با این زمینه معاوضه و تحویل صاحب زمین قطعه صالحین گلزار شهدا دهید.

عادل شریعت‌پور تصریح کرد: در صورتی این مهم مقدور نیست در کمیته برنامه ریزی، زمین قطعه صالحین کارشناسی و طبق نظریه کارشناس اعتبار آن به صاحب زمین پرداخت شود.

در همین خصوص صاحب قطعه صالحین گلزار شهدای دهدشت با بیان اینکه زمین قبرستان قدیم و گلزار شهدای دهدشت توسط پدرم وقف شدند، ادامه داد: سندی برای وقف قطعه صالحین وجود ندارد، ما مدیون شهدا هستیم، سهم خودم را وقف می‌کنم اما دو خانواده دیگر هم هستند که باید اجازه بدهند، اما ناراضی هستند.

مراسم "میثاق با ولایت" در گلزار شهدای رشت برگزار شدروایت‌هایی از مجاهدت شهدای حزب‌الله در نبرد القصیرحجت‌الاسلام رئیسی: زائر مشهدالرضا(ع) باید از نظر فکری و معنوی تغذیه شود

بیژن زاده خاطرنشان کرد: تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار شده اما تاکنون خروجی در بر نداشته است.

در ادامه رییس بنیاد شهید کهگیلویه خواستار رفع این مشکل به صورت جدی از فرماندار کهگیلویه شد که مقرر شد در روزهای آینده نشستی در این راستا برگزار و مشکل حل شود.

شریعت‌پور تعداد گلزارهای شهدای این شهرستان را 131 گلزار عنوان کرد و افزود: 127 گلزار روستایی و 4 گلزار شهری هستند.

وی با بیان اینکه 118 گلزار شهید ساماندهی شده است، عنوان کرد: تعداد گلزارهای ساماندهی نشده 13 مورد هستند و راه ارتباطی 3 گلزار دیگر مشکل اساسی دارند.

شریعت پور افزود:  55 گلزار شهید جاده ارتباطی آنها خاکی است که فاصله ارتباطی آنها تا روستا کمتر از 200 متر بوده و نیاز ضروریت راه و شهرسازی در این خصوص اقدامات لازم را در اسرع وقت بکار گیرد.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه اضافه کرد: 60 گلزار شهید در این شهرستان فاقد روشنایی و 77 گلزار فاقد آب است.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است