Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در آستانه شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ طی گزارشی به بررسی تیم‌های برتر قاره کهن در این مسابقات معتبر پرداخت و از تیم‌های ایران، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و عربستان به عنوان ۵ تیمی نام برد که باید بازی آن‌ها را در مسابقات جام ملت‌های آسیا تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشته شده است: تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا، در جام جهانی سال گذشته موفق به کسب اعتبار شد، جایی که آن‌ها پیش از حذف در مرحله گروهی، مقابل اسپانیا به باخت خفیف ۱-۰ تن دادند و مقابل پرتغال کریستیانو رونالدو ۱-۱ کار را به پایان بردند.

با این حال، آن‌ها می‌خواهند در جام ملت‌های آسیا با دستاوردی بیش از تمجید به خانه برگردند، مسابقاتی که آن‌ها پس از سه قهرمانی پیاپی که آخرین آن در سال ۱۹۷۶ بود، رنگ موفقیت را به خود ندیده اند.

کارلوس کی روش، سرمربی سابق رئال مادرید و دستیار سابق الکس فرگوسن در منچستر یونایتد، تیم مستحکمی را که در مسابقات مقدماتی جام جهانی شکست ناپذیر بود، به جام ملت‌ها گسیل کرده است.

در آخرین دوره جام ملت ها، ایران در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد و از دور دور رقابت‌ها کنار رفت. در آن مسابقه در وقت‌های اضافی ۴ گل رد و بدل شد و مهرداد پولادی مدافع ایران بخاطر شبیه سازی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. انتظار می‌رود این دوره هم روز ۱۶ ژانویه زمانی که دو تیم در گروه D. با هم ملاقات می‌کنند شاهد آتش بازی‌های مشابهی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نکاتی جالب درباره تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا

۵ هزار داوطلب آماده خدمت رسانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

یادگاری ویژه اماراتی‌ها به مسافران جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

انتهای پیام/

تمجید خبرگزاری فرانسه از تیم ملی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک