Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال نمایندگان مازندران صاحب ۳ پیروزی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از ساری، هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور با یکه تازی نمایندگان نکا و رامسر در جدول گروه A و B همراه شد.

در گروه A این مسابقات از ساعت ۱۶ عصر امروز تیم دگرگون شده میلاد نور رامسر در ۳ ست متوالی اتحاد نور را شکست داد و به رده دوم جدول این گروه راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامسری ها این دیدار را با امتیازات ۲۵-۲۱ ، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۸ از آن خود کردند. در دیگر دیدار این گروه تیم صدرنشین شهروند در آق قلا به مصاف ژلانو گلستان رفت و موفق شد در ۳ ست و با امتیازات ۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱ از سد میزبان خود بگذرد. همچنیم تیم توپکا بابلسر نیز این هفته استراحت داشت. در جدول این گروه شهروند نکا با ۱۵ ، میلاد نور رامسر با ۱۰ و توپکا بابلسر با ۸ امتیاز اول تا سوم هستند.

در گروه B تنها نماینده مازندران موفق شد در دیداری خارج از خانه میزبان خود را شکست دهد. شهدای رامسر با پیروزی ۳-۰ مقابل ملوان تهران به صدرنشینی خود در این گروه ادامه دهد. شهدا این دیدار را با امتیازات ۲۵-۲۰ ، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۷ شکست داد و با ۱۵ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول گروه را تثبیت کرد.

*به گزارش ایلنا،جدول این رقابت هادر پایان هفته هفتم به شرح ذیل:

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها باشگاه های کشور جدول والیبال هفته هفتم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۲ درصد به ۲۳.۵۱ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه رسید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • برگزاری هفته هفتم اسب دوانی در یزد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه