Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر دوربین‌های مدار بسته بیمارستانی واقع در کره جنوبی از خودگذشتگی چند پرستار برای نجات نوزدان تازه متولد شده را هنگام وقوع زلزله به تصویر می‌کشد، که در ادامه مشاهده می‌کنید. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

بیشتر بخوانید: لحظه سقوط بالگرد از زاویه دید سرنشینان + فیلم

 

انتهای پیام/

پرستارانی که جان چندین نوزاد را نجات دادند + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی

امروز (سه شنبه) اعتراضات و تحصن های دانشجویی علیه جنگ غزه در بسیاری شهرهای اروپایی برگزار شد که بسیاری از آن ها با مداخله پلیس منحل شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی دی پرسه، پلیس در چندین کشور اروپایی امروز سه شنبه تظاهرات طرفداران فلسطین در دانشگاه ها را متوقف و منحل کرد.

در برلین، پایتخت آلمان پس از اشغال حیاط دانشگاه آزاد برلین، پلیس فعالان طرفدار فلسطین را از محل این تجمع اعتراضی اسکورت کرد. در زوریخ سوئیس پلیس شهر تلاش کرد تا تحصن در دانشگاه ETH زوریخ را متوقف کند و تظاهرات کنندگان را از راهروی ورودی بیرون برد. در دانشگاه آمستردام هلند، پلیس یک کمپ اعتراضی حامیان فلسطینیان را برچید.

مقامات امنیتی این شهر هلند روز سه شنبه اعلام کردند در جریان عملیات شبانه در دانشگاه آمستردام، حدود 125 نفر پس از درگیری هایی که گاه خشونت آمیز بود، دستگیر شدند. نیروهای پلیس اعلام کردند: مداخله پلیس برای برقراری نظم ضروری بود. پلیس گفت که افسران پلیس مورد حمله تظاهرکنندگان قرار گرفته اند.

دانشجویان هلندی روز قبل چند چادر در محوطه دانشگاه برپا کردند. آنها در اعتراض به حملات اسرائیل به نوار غزه از مقامات دانشگاه خواستند تمامی روابط خود را با اسرائیل قطع کند. مدیریت دانشگاه و پلیس از تظاهرکنندگان خواسته بودند منطقه را ترک کنند. به گفته پلیس، برخی از تظاهرکنندگان سنگ و مواد آتش زا پرتاب کردند. پلیس این کمپ اعتراضی در پردیس روترسایلند را منحل و صبح با بیل سنگرها را شکست.

"رابرت دایکگراف"، وزیر آموزش هلند از اینکه پلیس مجبور به مداخله شد، ابراز تأسف کرد. وی در سخنانی در لاهه گفت: "دانشگاه ها مکان هایی برای بحث و گفتگو هستند." اعتراضات مجاز است، "اما آنها باید به گونه ای انجام شوند که برای همه امن باشد."

در برلین هم فعالان حامی فلسطین حیاط دانشگاه آزاد برلین را اشغال کردند. در اطلاعیه پلیس از فعالان خواسته شده است که به اشغال پایان داده و منطقه را تخلیه کنند. حدود 100 نفر صبح امروز در حیاط تئاتر دانشگاه در منطقه دهلم چادر برپا کردند. سپس دانشگاه اقدام سریع را اعلام کرد. یکی از سخنگویان گفت: "FU دستور تخلیه را صادر کرد و با پلیس تماس گرفت." پس از درخواست های مکرر برای پاکسازی منطقه، نیروهای پلیس شروع به حذف تک تک شرکت کنندگان کردند.

پس از این اشغال، دانشگاه در روز سه شنبه تا حدی تدریس را متوقف کرد. گونتر زیگلر، رئیس دانشگاه در بیانیه‌ای گفت: ما برای گفتگوی علمی در دسترس هستیم - اما نه به این شکل.

یک مقام این دانشگاه اعلام کرد: فعالان این کمپ اعتراضی در ساعات صبح سعی کردند به اتاق‌ها و سالن‌های سخنرانی در دانشگاه نفوذ کنند تا آنها را اشغال کنند.

اشغالگران حیاط تئاتر این دانشگاه خواستار همبستگی با مردم غزه شدند. برای این منظور در محوطه دانشگاه در منطقه دهلم نیز چادر برپا کردند. در یک سخنرانی آمده است: "ما دانشگاه آزاد برلین را اشغال می کنیم." این کار در راستای همبستگی با مردم فلسطین انجام می شود. اقدامات ارتش اسرائیل در غزه نیز از طرف دانشجویان معترض مورد انتقاد قرار گرفت. این گروه که به عنوان "ائتلاف دانشجویی برلین" عمل می کند، خواستار اشغال دانشگاه های آلمان و مقاومت دانشجویان در همبستگی با غزه شد.

چندین نفر نیز آئودی مکس را در دانشگاه لایپزیگ اشغال کرده اند. این دانشگاه اعلام کرد که 50 تا 60 متحصن درگیر بودند.

فعالان طرفدار فلسطین روز جمعه هم در دانشگاه هومبولت برلین تظاهرات کردند. حدود 150 نفر برای یک راهپیمایی ثبت نشده گرد هم آمدند. معترضان خواستار سالن سخنرانی به عنوان محل تجمع شدند که مدیریت دانشگاه به آن ها اجازه نداد. در نتیجه، پلیس 37 مورد رسیدگی به پرونده های احتمالی فتنه و مقاومت در برابر ماموران انتظامی را علیه معترضان آغاز کرد.

در بیانیه پلیس آمده است که خسارت مالی وارد شده است. این دانشگاه اتهامات کیفری ارائه کرده است. عملیات آموزشی در ساختمان های Rust، Silver و Holzlaube متوقف شده است.

در ETH زوریخ، هم چند ده دانشجو کمی قبل از ظهر برای تحصن در سالن ورودی تجمع کردند. سالن اصلی دانشگاه اشغال شده بود، گروهی به نام "دانشجویان برای فلسطین (زوریخ)" در اینستاگرام برای این اعتراضات فراخوان دادند. معترضان خواستار آن شدند که ETH زوریخ "موضعی روشن در مورد نسل کشی جاری در غزه" اتخاذ کند. این گروه همچنین از ETH خواست تا "بایکوت آکادمیک" موسسات و شرکت‌های اسرائیلی را که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، انجام دهد. بر این اساس این دانشگاه همچنین باید شفافیت ایجاد کند و هرگونه همکاری با سازمان های اسرائیلی را افشا کند.

پلیس این شهر به تظاهرکنندگان اولتیماتوم داد. سپس شروع به پاکسازی راهروی ورودی کرد. بعد از آن فقط چند نفر در راهروی ورودی ماندند.

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه و رژیم صهیونیستی در سراسر اروپا گسترش یافته است، اما به اندازه ایالات متحده خشونت آمیز نیست. فعالان طرفدار فلسطین همچنین کمپ اعتراضی را در محوطه دانشگاه وین اتریش در محله قدیمی AKH برپا کردند. پلیس اتریش این تجمع را مشاهده کرد و در ابتدا دلیلی برای متفرق کردن آن ندید.

دانشجویان معترض آمریکایی خواهان پایان کمک به اسرائیل‌ هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی