Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای جدایی از این تیم خواهان کل مطالباتش است. ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با آمدن مهاجم خارجی مدنظر برانکو به پرسپولیس، گادوین منشا باید به دنبال تیم جدیدی برای ادامه فوتبال خود باشد. اتفاقی که حالا رخ داده و برانکو ایوانکوویچ به این بازیکن اعلام کرده باید در تعطیلات نیم فصل راهی تیم دیگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال جدایی منشا از پرسپولیس قوت گرفت

 

منشا روز سه‌شنبه هفته قبل با خبر شد که باید در سفر به تهران به باشگاه پرسپولیس رفته و برای جدایی از این تیم به توافق برسد. این بازیکن بیش از 250 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و برای جدایی از جمع سرخپوشان خواهان کل پول قراردادش است.

قرار است منشا امشب به تهران برگردد و فردا (شنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کند. نکته قابل توجه اینکه اگر باشگاه پرسپولیس نتواند  با منشا به توافق برسد فقط 10 روز مهلت دارد با وی تسویه حساب کند در غیر این‌صورت او می‌تواند از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و کل طلبش را یک جا بگیرد.

در حال حاضر چند تیم لیگ برتری خواهان جذب منشا هستند اما این انتقال او به این تیم‌ها در صورتی رخ می‌دهد که باشگاه پرسپولیس با این بازیکن تسویه حساب مالی کند.

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک