Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پرداخت ۲۶۱ مورد تسهیلات به بانوان شهرستان ایجرود

فرماندار ایجرود در جلسه کمیته امور بانوان و خانواده این شهرستان گفت : شرکت تعاونی توسعه وعمران شهرستان ایجرود با عضویت کارکنان دولت ، دهیاران و سایر گروه های هدف تشکیل خواهد شد .

وی تصریح کرد : فعالیت در زمینه های مختلف از جمله مهمترین کارکرده های این شرکت تعاونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای موفق طرح تاب آوری زنان  روستایی در سال گذشته گفت  :امسال نیز طرح تاب آوری زنان روستایی در 5  روستا و مرکز شهر شهرستان ایجرود برگزار خواهد شد.

توحید سلیمی با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : برنامه‌های امسال باید به صورت ویژه برگزار شود و همچنین با عنایت به تقارن این ایام با ایام فاطمیه باید برنامه ها با محوریت این روزها برگزار شود.

 وی با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید ، بانوان از جایگاه ویژه ای برخوردارند افزود : قبل از انقلاب به زنان به عنوان یک کالای مصرفی و ابزار نگریسته می شد ولی به لطف انقلاب جایگاه زنان در جامعه تثبیت شده است .

مهندس سلیمی زنان را به عنوان عامل توسعه و تربیت کننده جوانان و رکن اصلی خانواده دانست و اظهار داشت : در جامعه اسلامی باید احترام و کرامت زنان حفظ شود.

 فرماندار ایجرود  با اشاره به طرح احداث سرای محله در روستاها گفت :  اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پس از مطالعه در روستاهایی که ظرفیت احداث این طرح را داشته باشند اقدام خواهد کرد .

وی در خصوص راه اندازی بازارچه خود اشتغالی و پارک بانوان نیز گفت : شهرداری های زرین آباد و حلب باید اقدامات لازم در خصوص راه اندازی بازارچه محلی و پارک بانوان را به عمل آورند .

استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد ، برگزاری دوره های آموزشی ویژه بانوان وتشکیل گروه های ورزشی بانوان از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان ایجرود شرکت تعاونی عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد