Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پیکان راجع به وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ایران امسال شرایط بسیار خوبی دارد و من امیدوارم برای چهارمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا انتخاب شود.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی درباره حضور دوباره خود در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره به لیگ برتر برگشتم، البته این به آن معنا نبود که از فوتبال دور بودم بلکه کم و بیش تمام بازی‌ها را پیگیری می‌کردم و در جریان بازی‌های لیگ برتر بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در کارنامه‌ام دو قهرمانی در لیگ برتر فوتبال دارم و امیدوارم که بتوانم این بار نیز شرایط خوبی برای تیم پیکان در لیگ برتر رقم بزنم. از الان نمی‌توانم بگویم که تیم پیکان در نیم فصل دوم لیگ برتر چه شرایطی خواهد داشت. در هر صورت تلاشم بر این است که بتوانم با این تیم در نیم فصل دوم موفق شوم.

فرکی درباره این که قبل از حضور او در تیم پیکان قرار بود جواد نکونام به پیکان برود، خاطر نشان کرد: طی تماسی که از مسئولان باشگاه پیکان داشتم شرایط من  را بررسی کردند و با یکدیگر به تفاهم رسیدیم. از ابتدا قرار بود من سرمربی تیم پیکان بشوم، حالا کی نام جواد نکونام مطرح شد دقیقا اطلاع ندارم.

وی در خصوص وضعیت تیم ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: امسال بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و زمینه‌ها برای قهرمانی تیم ملی فراهم است. من امیداورم بتوانیم برای چهارمین بار جام آسیا را بالای سرخود ببریم. ما در گذشته هم می‌توانستیم قهرمان شویم اما اتفاقاتی رخ داد که از جام دور شدیم. به هر صورت انتظار مردم از تیم ملی بالاست و در شرایط کنونی از بازیکنان بسیار خوبی برخورداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پيكان تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ حسين فركي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است