Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم در مصلی های نماز جمعه در سراسر استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین در مسجدالنبی(ص) با گرامیداشت یاد شهدای هویزه و عملیات والفجر ۵ اظهار کرد: شهدا جان خود را نثار کردند تا انقلاب به پیروزی برسد و امروز در کشوری زندگی می کنیم که در جای جای آن عطر شهدا پیچیده و با خون این عزیزان آبیاری شده است که همه وظیفه داریم حرمت آن را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: پیام شهدا این است که هرگز اجازه ندهید ایران اسلامی جولانگاه استعمارگران و استثمارگران شود و امروز رسالت همه ما صیانت از شهدایی چون احمد کاظمی، شهید ستاری، و مصطفی اردستانی است.

وی گفت: مسئولان مراقب باشند و فریب زرق و برق دنیا را نخورند و از مسیر انقلاب منحرف نشوند زیرا مردم با بصیرت با کسانی که مقابل نظام باشند شوخی ندارند و تا ابد عقد اخوت نبسته اند.

حجت الاسلام قابل با اشاره به درگذشت آیت الله شاهرودی اضافه کرد: ایشان عالمی ولایتمدار و اندیشمند بود که در شکل گیری مجلس اعلای انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشت و یار واقعی امام و رهبری بود.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه خطبه های نماز به رویدادهای منطقه و جهان اشاره کرد و اظهارداشت: ترامپ که روزی در ادعایی پوچ گفته بود ایران اسلامی باید از سوریه و کشورهای منطقه خارج شود امروز به جایی رسیده که ذلیلانه از سوریه در حال خارج شدن است و در عراق و افغانستان هم جایی ندارد و مخفیانه به عراق می رود و خارج می شود.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: حکومت های ظالم جهان مانند اسراییل، امریکا و عربستان باید از سرنوشت دیکتاتورهایی مانند صدام عبرت بگیرند و بدانند ستمگران عاقبت شومی دارند.

حجت الاسلام قابل در خصوص فتنه سال ۸۸ هم گفت: مردم انقلابی کشور با هدایت رهبری و حفظ هوشیاری خود و با بصیرتی انقلابی فتنه گران را سر جای خود نشاندند و امروز نیز با اگاهی انقلابی خود با هر توطئه داخلی و خارجی مقابله خواهند کرد.

کد خبر 4503714

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین خطبه های نماز جمعه علی قابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مسئله‌ی غزّه، امروز، مسئله‌ی اوّل دنیا است، هر کار هم که میکنند... که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند...

      

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080273 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • نماهنگ|شریک جرم
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند