Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتورسازی تنها دغدغه ای که دارد عدم در اختیار داشتن ملی پوشان تیمش است.

طرفداری- محمد تقوی، سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد آخرین وضعیت تیمش صحبت کرده است.

به نقل از تسنیم، تقوی درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی تبریز اظهار داشت:

شکست برابر فولاد خوزستان بدترین نتیجه ممکن برای ما بود و از بازیکنانم ناراحت بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین، مبنای تمرینات برای دو هفته اول جهت کار بدنی گذاشتیم. خوشحالم با هماهنگی‌هایی که انجام شد، بازیکنان از نظر بدنی، شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. از هفته آینده تمرینات تاکتیکی را خواهیم داشت و امیدواریم چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود:

تنها نگرانی‌مان، نبود بازیکنان ملی‌پوش است که تعادل بین بازیکنانی که اینجا تمرینات پرفشار انجام داده با بازیکنانی که برای جام ملت‌ها تلاش می‌کنند، به‌هم بخورد. تمریناتی که ملی‌پوشان برای حضور در جام ملت‌های آسیا انجام می‌دهند، با ما متفاوت است. ما پس از پایان جام ملت‌ها نیز، یک هفته ملی‌پوشان را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد:

بازیکنان فعلی از نظر بدنی خیلی خوب تمرین کرده‌اند و مطمئنا با اضافه شدن چند مهره جدید شرایط تیم بهتر نیز خواهد شد. همچنین منتظر بازگشت ملی‌پوشان‌مان نیز هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که شانسی برای راهیابی به لیگ برتر ندارد و اکنون با اختلاف 16 امتیازی نسبت به منطقه صعود در رتبه پنجم جدول قرار گرفته، از همین حالا برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول برنامه‌ریزی کرده و انتصاب‌های جدیدی انجام می‌دهد.

محمد محمدی، گلر سابق پرسپولیس و استقلال که مدیرعاملی باشگاه سایپا را برعهده دارد و به دنبال بهبود شرایط این تیم است، یک انتصاب جدید در بدنه این باشگاه انجام داد و حمید ترابپور را به‌عنوان سرپرست واحد فرهنگی و ارتباطات این شرکت معرفی و منصوب کرد.

ترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور به شمار می‌رود و جانشین امیرجواد ابراهیم‌زاده در این جایگاه شده است.

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی