Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احتشام در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به ارتحال ملا محسن فیض کاشانی اظهار داشت: این عالم، برند شهر کاشان است و جزو آن دست افرادی است که پسوند کاشانی را به یدک کشیده و موجب افتخار این شهرستان است.

وی افزود: ملامحسن فیض کاشانی استاد تمام فقه و اصول می باشد به نحوی که شیخ انصاری بارها در کتاب علم فقه خود از ایشان یاد می کند در حالی که تالیفات او نه از جزوات ۸۰ صفحه ای امروزی بلکه در چندین جلد به رشته تحریر درآمده و ۸۰ عنوان کتاب از خود به یادگار گذاشته است، بر این اساس به جرات می توان از ملا محسن به عنوان نابغه قرن ۱۱ یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به کم مهری مسئولان کاشان نسبت به ملامحسن فیض کاشانی ابراز داشت: این موارد در جامعه مصداق بارز کفر نعمت بوده و بر همین اساس به مسئولان فرهنگی نیز هشدار باش می دهیم چرا که وضع شورای عالی انقلاب فرهنگی به حالت انفعال درآمده است.

در نظام جمهوری اسلامی ایران بن بست وجود ندارد

وی ضمن اشاره به راه اندازی اردوهای جهادی به صورت آتش به اختیار و کاروان های راهیان نور به فرمان رهبر انقلاب اسلامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی بن بست وجود ندارد و هر چه بن بست در این نظام ایجاد شده از کوتاهی مسئولان بوده است، همان افرادی که ادعای شاگردی امام راحل را داشته به فرمایشات ایشان گوش فرا نمی دهند و مانور تجمل راه اندازی کرده اند.

احتشام ضمن اشاره به درخواست از وزارت دفاع جبرای ساخت قطعات خودرو افزود: حتی اگر چشم سر کور و تنها چشم دل بینا باشد با دل سپردن به فرمایشات  رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی می توان صنعت و اقتصاد کشور را سر و سامان داد.

وی ضمن انتقاد از عدم پیشروی اقتصاد کشور منهای دلار ابراز داشت: ملتی که ۱۷ دی کشف حجاب رضاخانی را با خون پاسخ داده و ۹ دی را خلق کرده است باید مسئولان آن نیز در اقتصاد  با اتکاء بهاستعدادهای جوانان و نگاه به داخل مرزهای کشور، سیطره دلار را از بازار و اقتصاد جامعه از بین ببرند.

کد خبر 4503796

منبع: مهر

کلیدواژه: تحریم اقتصادی ایران خطبه های نماز جمعه دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور