Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:34:57 GMT

میهمانان عروسی در تکاب از کولاک نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۹۴۷۱

میهمانان عروسی در تکاب از کولاک نجات یافتند

حبیب الله شیوخی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عصر امروز 55 دستگاه خودرو با بیش از 200 سرنشین در محور ایرانخواه گرفتار کولاک شدند، افزود: سرنشینان 30 دستگاه از این تعداد خودرو، میهمان یک جشن عروسی بودند که عصر امروز حین بازگشت از سقز در استان کردستان به تکاب در جنوب آذربایجان غربی در محور دو راهی ایرانخواه گرفتار کولاک شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این مسافران بیش از سه ساعت در جاده برفی در گردنه حیدرآباد / 15 کیلومتری محور تکاب - دو راهی ایرانخواه/ در محاصره کولاک قرار داشتند که با تلاش راهداران مسیر دسترسی آنان برف روبی و بازگشایی شد.
شیوخی ادامه داد: محور تکاب - دو راهی ایرانخواه به علت داشتن چند گردنه برف گیر و سخت گذر از شب گذشته به علت کولاک شدید در چند نوبت مسدود شده بود و امروز نیز کولاک شدید ارتفاع برف در این محور را به بیش از یک متر رساند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب بیان کرد: از عصر روز گذشته/پنجشنبه/ تا شامگاه جمعه، راهداران و نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس تکاب بیش از 700 مسافر گرفتار در برف و کولاک در جاده های منتهی به این شهرستان را نجات داده و به آنان امداد رسانی کردند.
وی افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در 24 ساعت گذشته در جاده ها و گردنه های سخت گذر محورهای مواصلاتی این شهرستان حضور مستمر و شبانه داشتند و بیش از 100 کیلومتر از جاده های بین شهری را در چند نوبت برف روبی کردند.
به گزارش ایرنا، شهرستان های تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و سقز با 245 هزار نفر جمعیت در استان کردستان در فاصله 108 کیلومتری هم واقع شده اند و محور دو راهی ایرانخواه نزدیک ترین مسیر دسترسی این دو شهرستان است؛ محور تکاب - ایرانخواه دارای گردنه هایی سخت گذر و برف گیر است که در 2 روز گذشته در محاصره برف و کولاک بود.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی خودرو راهداری و حمل و نقل جاده شورای هماهنگی مدیریت بحران محورهای مواصلاتی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان