Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده انتظامی استان کرمان دیروز جمعه، 14 دی گفت: پس از شهادت ستوان‌سوم امین افشاری‌پور از ماموران یگان تکاوری۱۱۴ شهرستان بم در 20 آذر ماه در محدوده شهرستان ریگان، بلافاصله با تشکیل تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان، تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان درگیری مسلحانه و شهادت این همکار در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نهایتا کمتر از دو هفته از این واقعه ماموران پلیس آگاهی استان موفق شدند، سه نفر از عاملان اصلی شهادت شهید افشاری‌پور را شناسایی کنند که این سه نفر در عملیات پلیس آگاهی بم دستگیر شدند.
بنی‌اسدی‌فر تصریح کرد: بدون تردید این دستگیری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد باعث رعب و وحشت اشرار و دیگر مخلان نظم و امنیت خواهد بود و این سه نفر نیز که باید تا ابد شرمنده اشک و آه جانکاه فرزندان خردسال شهید باشند به جرم خویش معترف و به دستگاه عدالت سپرده شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: امید آنکه این تلاش‌ها موجب تسلای دل مردم و بازماندگان صبور این شهید شود و اشرار و مجرمان بدانند پلیس با هوشیاری و اقتدار اجازه جولان و پایمال شدن خون شهدا را به آنها نخواهد داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی بنی اسدی نیروی انتظامی دستگیری بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان