Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فرانس بیست و چهار، معترضان به سیاست‌های دولت فرانسه برای برگزاری تظاهرات تا ساعاتی دیگر به خیابان‌ها خواهند آمد.

امروز (شنبه) که معترضان به سیاست‌های دولت فرانسه آن را "گام هشتم" می‌خوانند، سراسر کشور شاهد برگزاری تظاهرات ضد نظام سرمایه‌داری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاریس قرار است معترضان در خیابان شانزلیزه، میدان شهرداری و مقابل مجمع ملی این کشور تجمع کنند.

خبرنگار این شبکه در گزارش خود در پاسخ به این پرسش که نخستین روز ملی جنبش ضد نظام سرمایه‌داری در سال 2019 چگونه برگزار خواهد شد، گفت: خیابان معروف شانزلیزه برای هشتمین شنبه پیاپی از اعتراضات، به عنوان یکی از مکان‌های تجمع معترضان در نظر گرفته شده است. اما تظاهرات در پاریس این بار در حالی برگزار می‌شود که فرمان متفرق کردن تظاهرکنندگان صادر شده است. فرمانداری پاریس دو راهپیمایی بزرگ را پیش‌بینی کرده است. یکی از خیابان شانزلیزه تا میدان بورس و دیگری از شهرداری تا مجمع ملی. تجمعات دیگری نیز ممکن است در میدان جمهوری یا تروکادرو (Trocadéro) برگزار شود. اما در این باره هنوز خبری اعلام نشده است. میدان تروکادرو از میدان‌های معروف شهر پاریس، در مقابل رود سن و برج ایفل قرار گرفته‌ است و به "میدان حقوق بشر" شهرت دارد. بیشتر گروه‌های اپوزیسیون در دولت‌های مختلف فرانسه در این‌ مکان تظاهرات می‌کنند.

برخی از سخنگویان جنبش ضد نظام سرمایه‌داری در نامه‌ای سرگشاده از تظاهرکنندگان خواستند به عنوان شهروندانی ساده و بدون بر تن کردن جلیقه های زرد در خیابان‌ها و میادین حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتراضات فرانسه فرانسه تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

منابع خبری رژیم صهیونیستی از حمله تظاهرات کنندگان به «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم در حاشیه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، ساختمانی دولتی را محاصره کردند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی در آن حضور داشت.

تظاهرات کنندگان سد راه خودروی بن گویر شده و علیه او شعار داده و خواستار استعفای فوری او شدند.

به گزارش الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خیابان‌ها را مسدود کردند و پلیس قادر به کنترل آنان نیست.

برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگان مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

منابع عبری گزارش دادند پلیس با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم