Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک صرب به حضور در باشگاه های مختلف از جمله میلان مرتبط شده است.

طرفداری- ماتیا کژمان، مدیر برنامه های سرگی میلینکوویچ ساویچ اذعان کرد که موکلش از حضور در لاتزیو خوشحال بوده و در نقل و انتقالات ژانویه به باشگاهی دیگر نخواهد پیوست.

هافبک بلند قامت لاتزیو اخیرا به باشگاه هایی همچون میلان و اینتر مرتبط شده ولی مدیر برنامه های او اعلام کرد که موکلش در ژانویه به تیمی دیگر نخواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفتگو با lalaziosiamonoi.it، کژمان در این خصوص گفت:

سرگی در لاتزیو بسیار خوشحال است. او با وجود پیشنهادات زیاد، نشان داده که تا چه حد عاشق هواداران و باشگاه است. همه بازیکنان جوان با پستی ها و بلندی هایی مواجه می شوند. او شروع سختی در ابتدای فصل داشت ولی بازی به بازی پیشرفت کرد و در یک ماه گذشته به سطح معمول خود بازگشته است. مردم اغلب فراموش می کنند که او یک مهاجم نبوده و وظیفه اش گلزنی نیست. سرگی در طول یک مسابقه کارهای زیادی برای تیم انجام می دهد. او قطعا در ژانویه از باشگاه جدا نخواهد شد. اکنون زمان صحیحی در خصوص احتمال جدایی وی از لاتزیو نیست. سرگی قرارداد بلند مدتی با لاتزیو داشته و از حضور در اینجا خوشحال است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا