Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@05:05:50 GMT

نگاهی به کتاب «جایگاه انسان در نظام آفرینش»

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۵۳۷۳

نگاهی به کتاب «جایگاه انسان در نظام آفرینش»

به گزارش جهان نيوز، کتاب ارزشمند جایگاه انسان در نظام آفرینش در ۳۱۱ صفحه و دارای ۳۳ عنوان اصلی و بیش از ۱۵۰ موضوع فرعی است که مطالب خواندنی را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد.

مدیر نشر دارالعرفان با اشاره به عناوین اصلی این کتاب سترگ افزود: «توبه، راه بازگشت انسان گناهکار»، « لزوم بی‌اعتنایی انسان به بعد حیوانی نفس»، «ظرفیت وجودی انسان و کنترل زبان»،« رحمت خاص پروردگار نسبت به انسان‌های مومن در دنیا،»«انسان، معراج تمام موجودات»، «شکر نعمت؛ شرط انسانیّت»، «اثرپذیری انسان از اخلاق حسنه»،« انسان در بازار دنیا»،«انسان مسافر وادی حق»، «عبودیّت منتهای کمال انسان»، « نورانیّت انسان مؤمن»، « لزوم توجه انسان به نورانیّت نعمت‌های الهی»، «جایگاه عقل در وجود انسان» از جمله برخی از عناوین اصلی کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدمحمدجواد آصف آگاه ادامه داد: «انسان، مسافر وادی حق»، «تفاوت قلب انسان بصیر با اعمی»، «شناخت انسان بصیر و اعمی»، « مقام ذاتی انسان بصیر»، «بهره‌برداری صحیح انسان از استعدادها»، «انسان در مسیر علم و هدایت»، « استعدادهای نهفته در وجود انسان»، «برتری انسان بر تمامی موجودات آفرینش»، «انسان، صراط مستقیم حق»، «شاهد بودن انسان»، «انسان خلاصۀ لوح محفوظ»، «تجلّی نظام آفرینش در وجود انسان»، «حکمت و اسرار در خلقت انسان»، «شناخت پروردگار در سایه شناخت خویشتن»، «ارزش انسان از دیدگاه امیر مؤمنان(ع)»، «عظمت شخصیت انسان در معارف اهل بیت(ع)»، « گسترۀ ارزش انسان»، «انسان، یگانه گوهر هستی»، «مقام خلیفة اللّهی انسان در قرآن کریم» و« برتری خلقت انسان بر سایر مخلوقات در قرآن کریم» از دیگر عناوین خواندنی این اثر ارزشمند است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات دیگر این کتاب اشاره کرد و گفت:«ارزش انسان از دیدگاه قرآن»، «تفاوت فرشتگان با انسان»، «رشد و علوّ مرتبه یک مسیحی در دامنِ انسان کامل»، «حالت احتضار آخوند ملاعباس تربتی»، « مقام خلیفة اللّهی انسان در قرآن کریم»، «انسان، گل سرسبد آفرینش»، «سکوت، عبادتی ارزشمند»، «سقوط انسانها»، «هدایتِ بعداز هدایت»، «برتری انسان بر ملائکه»، «ارزش معرفت نفس»، «عجایب خلقت انسان»، «حکمت الهی در ساختمان انسان» از جمله عناوین دیگر این کتاب است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

 

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA