Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهارستان با بیان اینکه این شهرستان پیشرو در تولید لوله‌های فولادی و پروفیل است گفت: ۱۰۰ درصد صنایع تولیدی فلزات بهارستان در اختیار بخش خصوصی است. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حسین ناطقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به اینکه شهرستان بهارستان پیشرو در تولید لوله‌های فولادی و پروفیل است اظهار داشت: توسعه صنعت تولید پروفیل و لوله‌های فولادی در شهرستان بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر 6 درصد از اشتغال شهرستان را در برمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صنعت تولیدات لوله‌های فلزی، فولادی و پروفیل در استان تهران شهرستان بهارستان حرف برای گفتن دارد و وضعیت این واحدهای تولیدی صنعتی به نسبت بسیاری از صنایع دیگر در سطح استان تهران وضعیت قابل قبولی دارد و محصولات آن به کشورهایی همچون عراق، افغانستان و کشورهای CIS نیز صادر می‌شود که ارزآوری خوبی را به همراه دارد.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بهارستان افزود: 100 درصد صنایع تولیدی فلزات بهارستان در اختیار بخش خصوصی بوده و در این صنایع از مدرن‌ترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

کمبود مواد اولیه سبب کاهش 20 درصدی تولیدات پوشاک در بهارستان شده است

ناطقی سپس با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه پوشاک نیز واحدهای بزرگی در سطح استان تهران وجود دارد عنوان کرد: بیش از 17 هزار نفر در واحد‌های تولیدی پوشاک شهرستان بهارستان مشغول بهکار هستند.

"شرایط اقتصادی" و "گرانی مواد اولیه" حیات صنایع دستی اصفهان را تهدید می‌کندتهران| واحدهای تولیدکننده پوشاک زیر فشار کمبود مواد اولیه در سراشیبی تعطیلی قرار دارندتهران| شرایط تهیه مواد اولیه مورد نیاز کفش از بازار داخلی و خارجی تسهیل شد

وی با اشاره به وجود یک هزار و 760 واحد تولیدی پروانه‌دار و بدون پروانه و تولید روزانه 50 هزار دست پوشاک در بهارستان گفت: در 9 ماه سال جاری بیش از 13 میلیون و 500 هزار دست پوشاک در کارگاه‌ها و واحدهای تولید شهرستان بهارستان تولید و روانه بازار شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بهارستان ادامه داد: افزایش قیمت دلار نیز برای واحد‌های تولید پوشاک یک فرصت بود که با توجه به فقدان توجیه اقتصادی در واردات پوشاک با این نرخ دلار در تب و تاب توسعه تولید‌های خود برآیند.

ناطقی در پایان با اشاره به کمبود مواد اولیه برای تولید پوشاک خاطرنشان کرد: تنها مشکل واحدهای تولیدی پوشاک در شهرستان بهارستان نبود مواد اولیه است که این امر سبب کاهش 20 درصدی تولیدات این واحدها شده است.

انتهای پیام/p

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز