Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید تجلایی مسجد آیت الله طالقانی تبریز به مرحله نهایی جشنواره «آوای بیداری» راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ۱۷ سرود راه‌ یافته به مرحله نهایی جشنواره «آوای بیداری» مشخص شدند که در این بین گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید تجلایی مسجد آیت الله طالقانی تبریز از استان آذربایجان‌شرقی توانست به مرحله نهایی این جشنواره هنری راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، از مجموع ۴۰۰ اثر ارسالی در قالب سرود به دبیرخانه جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که در سایت «آوای بیداری» برای رای گیری مردمی بارگزاری شده بود؛ ۱۷ اثر به عنوان آثار برتر جشنواره برابر با آراء مردمی شناخته شده و به مرحله نهایی راه یافته است.

آثار برگزیده برای دریافت مرحله دوم آراء مردمی به صورت مجزا در سایت جشنواره به آدرس www.avayebidari.ir بارگزاری شده است تا در مرحله نهایی به رقابت بپردازند و علاقه‌مندان می توانند تا پایان روز ۲۶ دی ماه با مراجعه به سایت جشنواره  و معرفی اثر برتر در رأی‌دهی جشنواره مشارکت کنند.

پس از پایان زمان رای گیری  و در اختتامیه جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که در استان لرستان برگزار خواهد شد، یک اثر که بیشترین رای مردمی را دریافت کرده باشد به عنوان اثر برتر جشنواره و ۳ اثر به عنوان آثار منتخب داوران معرفی خواهد شد و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، مرحله استانی جشنواره سرود «بچه های مسجد» به همت بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی و با همکارهای نهادهای مختلف به ویژه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مراجع و علماء خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي مجلس شیراز مراجع بیرجند اردبیل اصفهان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد

به گزارش قدس آنلاین، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله دیروز در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)

* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)

* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)

* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

همچنین دیدارهای این مرحله در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

گفتنی است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مراحل قبلی از گردونه رقابت‌ها حذف شده اند و این بهترین فرصت برای سایر تیم هاست که با قهرمانی راحت در این رقابت‌ها بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند. در این بین تراکتور و سپاهان از شانس خوبی برای رسیدن به فینال برخوردارند مگر اینکه دچار شگفتی‌های جام حذفی شوند.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی