Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج طی بیانیه‌ای نسبت به اظهارات اخیر علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال بروز فتنه ۹۸ واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج نسبت به اظهارات اخیر علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره فتنه ۹۸ بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است:

جناب آقای علی مطهری نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
پُر واضح است که در تمامی عرصه‌های جهانی تعیین اهداف و مرز‌های آنهاست که سیاست‌های داخلی و خارجی آن‌ها را چارچوب مند می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمهوری اسلامی ایران نیز با تکیه بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مرجعیت خود را در ترسیم خطوط خود انتخاب کرده و نکته مهم در این میان جایگاه، ولی فقیه در این قانون است که عالی‌ترین و اصلی‌ترین مقام برای نظارت و ترسیم صحیح از گام بر داشتن بر خطوط اصلی و پا نگذاشتن بر خطوط قرمز است.

پس همانا همواره التزام به فرامین و رهنمود‌های امام راحل بزرگوار و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد) و حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی از مطالبات مردم انقلابی و با بصیرت کشور است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج ضمن درخواست از جنابعالی مبنی بر بررسی و مطالعه‌ خطوط قرمز نظام و اصول صحیح حرکت در مسیر اهداف انقلاب، برای اصلاح سخنان اخیر جنابتان در مورد هشدار‌های دلسوزانه‌ مقام معظم رهبری برای سال ۹۸، خواهان دقت بیشتر در نطق‌های آینده جنابعالی است.

خواهشمند است به مبانی اعتقادی و اسلامی مردم و نظام که حتی برخی از آن‌ها نشأت گرفته از مباحث متقن و استادانه‌ پدر دانشمندتان شهید مرتضی مطهری است، احترام بگذارید تا شأن نمایندگی ملت حفظ شود و تنزل نیابد.

لازم به ذکر است، مجموعه‌ بسیج دانشجویی از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خواستار اقدامات مجدّانه در مورد رفتار اخیر نمایندگان است.

باتشکر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج
حوزه شهید هادی صالحی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی مطهری فتنه 98 بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند

نورمحمد علیپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد درباره روز و مقام معلم افزود: روز معلم یکی از روز های بسیار مهم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

علیپور افزود: معلمین از جمله اقشار پرتلاش، زحمت کش و وفادار به نظام اسلامی هستند که تقدیر و تجلیل از آنها نباید مختص هفته معلم باشد. جوانان و دانشجویان به‌ عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند. آموزگاران باید در عمل، کردار و گفتار الگوی دانش آموزان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اولین معلم خدا است. معلمی از این جهت مهم و حائز اهمیت است که شغل انبیاء و خدای تبارک و تعالی است.

وی با اشاره به آیه «وَعَلَّمَ ءَادَمَ ٱلۡأَسۡمَآءَ کُلَّهَا ثُمَّ عَرَضَهُمۡ عَلَی ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةِ فَقَالَ أَنۢبِـُٔونِی بِأَسۡمَآءِ هَـٰٓؤُلَآءِ إِن کُنتُمۡ صَٰدِقِینَ» (بقره/ ۳۱) گفت: پروردگار عالم، دانش و معرفت را از لحاظ شرافت و ارزش در اوج همه مراتب و مقامات قرار داده و بر آدم ابوالبشر منت نهاده است. انسان نیاز به رشد و تکامل دارد و این وظیفه برعهده معلمین است. چرا که معلمین انسان‌های پاک، برجسته، سالم و متدین به مسائل دینی هستند.

خبرنگار: آسیه طاهرمنش

انتهای خبر/

کد خبر: 1229071 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان