Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از سند موقوفه مرکز فرهنگی، مذهبی و ورزشی با نام شهید مدافع حرم علی جمشیدی ظهر شنبه با حضور مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان نور برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این باره با بیان اینکه خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی به نیت فرزند شهیدشان یک واحد ساختمان مسکونی را وقف کردند، گفت: این موقوفه به عنوان «شهید علی جمشیدی» در شهرستان نور نامگذاری شده است که یکی از موقوفات شاخص استان به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این منزل مسکونی به صورت عرصه و اعیان به مساحت ۲۳۰ متر مربع وقف شده است، افزود: موقوفات دارای ارزش معنوی بیشماری هستند اما ارزش ریالی این موقوفه ۷ میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه موقوفه شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور قرار دارد، تصریح کرد: خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی این ساختمان مسکونی را برای امور فرهنگی و قرآنی وقف کردند.

حیدری با قدردانی از خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی، بیان کرد: پدر و مادر شهید جمشیدی فرزند خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت و امنیت جمهوری اسلامی وقف و حالا نیز بخشی از اموال خود را به نیت فرزند شهیدشان برای فعالیت‌های قرآنی وقف کردند که در دنیا کم‌نظیر است.

کد خبر 4504442

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف مازندران شهدای مدافع حرم وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد