Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:33:49 GMT

همراه با شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۷۴۳۴

همراه با شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایران

16 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، در کنار تمرین و برنامه ریزی فنی با تمام وجود مشغول تقویت تیم برای نیم فصل دوم رقابت های این فصل هستند.

به گزارش "ورزش‌سه"، با توجه به شدت نبردهای نیم فصل دوم که با حضور مربیان صاحب نام فشرده ترین دوره رقابتی لیگ برتر را شکل خواهد داد، همه تیم ها به دنبال افزایش نیرو برای حضور در این جنگ 15 هفته ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از امروز در این ستون ثابت اخبار و شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر را مرور خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که سعی بر این است شایعات از منابع رسمی و موثق درج بشود؛ در عین حال با توجه به اهمیت موضوع نقل و انتقالات، تا پایان تعطیلات این پست در همین جا بروز می شود.


شنبه 15 دیماه 1396

 


12:00: گفته می شود مسئولان باشگاه نساجی در صدد هستند تا جواد نکونام را به عنوان سرمربی برگردانند.
11:45: باشگاه ذوب آهن به دنبال جذب گادوین منشا است اما پرسپولیس در شرایطی او را به اصفهان می فرستد که محمدرضا حسینی را جذب کند و منصوریان با این موضوع مخالف است.(تسنیم)
11:30: باشگاه ذوب آهن به صورت جدی با محمدرضا خلعتبری وارد مذاکره شده و شاید با قراردادی 1.5 ساله بازیکن سابقش را از پدیده به خدمت بگیرد.
11:16: یحیی گل محمدی اعلام کرده بازیکنان متوسط و جوان در این برهه زمان گرهی از کار تیمش باز نمی کند و از فردا فعالیت هایش را در حوزه نقل و انتقالات آغاز خواهد کرد.
10:40: جانشین منشا کیست؟ این یکی از هیجان انگیز ترین سوالات فصل نقل و انتقالات است. یک گزینه کروات به نام یوری بودیمیر ممکن است نزدیک ترین جایگزین او باشد. البته پرسپولیس مهاجمان دیگری را هم زیر نظر دارد.
10:28: احتمال دارد سیداحمد موسوی مدافع چپ تیم ماشین سازی تبریز به صورت قرضی راهی تراکتورسازی تبریز شود.
10:05: باشگاه استقلال با مامه تیام مهاجم سنگالی مذاکره کرده اما او تمایلی به بازگشت ندارد.
10:00: امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه گادوین منشا را نمی خواهد.(رادیو تهران)
09:35: شاهین عباسیان مدافع راست پرسپولیس که در فهرست جداشدگان نیم فصل دوم قرار دارد، ممکن است به تیم نساجی ملحق شود.
09:06: امیرمیر بزرگی بازیکن تیم پارس جنوبی جم با آلومینیوم اراک به توافق رسیده، اما پارس هنوز رضایتنامه وی را صادر نکرده است.
09:00: یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم گادوین منشا و سیدحسین حسینی را می خواهد. (تسنیم) یحیی در این باره به ایسنا گفته است:«در خصوص منشا و حسینی نیز من صحبتی با باشگاه نداشته‌ام و تازه فردا فهرستم را به باشگاه می‌دهم.»
08:20: باشگاه ذوب آهن سیدمحمد حسینی را به هیچ تیمی نخواهد داد. سپاهان جدی ترین مشتری حسینی است.
8:00: باشگاه تراکتورسازی ممکن است یک بازیکن سرشناس خارجی دیگر را به جمع نفرات خود اضافه کند. تراکتور با استخدام کوین کنستانت ملی پوش سابق گینه مهم ترین نقل و انتقال فصل را در این مقطع زمانی به نام خود کرد.

نقل و انتقالات نیم فصل 1397

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات نیم فصل 1397

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات

به گزارش ورزش سه، او با این استوری ضمن اعلام شکایت از یک رسانه در این باره چنین نوشته است: دیگه سکوت نمی‌کنم، همه چیز قانونی توسط وکیلم داره پیگیری و انجام میشه.

در شایعه‌ای که چندی پیش در فضای مجازی وایرال شده بود، همسر سابق قایدی پیش از متارکه به مسائلی متهم شده بود که حالا او تصمیم گرفته به آنها واکنش نشان بدهد.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!