Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:47:19 GMT

مسابقات قرآنی مدهامتان در ایلام برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۸۵۳۷

مسابقات قرآنی مدهامتان در ایلام برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ایلام برگزار می‌شود. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ایلام اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ایلام برگزار می‌شود و مهم‌ترین هدف‌از برگزاری این مسابقات آشنا کردن مردم با فرهنگ قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعضای کانون‌های مساجدی که در حوزه قرآنی فعالیت دارند می‌توانند در بخش‌های مختلف این مسابقه از طریق سامانه اینترنتی www.modhammatan.com ثبت‌نام کنند و در این دوره از مسابقات شرکت کنند و از معنویات قرآن بهره‌مند شوند که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی است.

برگزیدگان جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامتان» اصفهان معرفی شدنددوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شوداعلام زمان برگزاری مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامـتان»مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: این دوره از مسابقات بین خواهران و برادران در رده سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال و در رشته‌های قرائت، حفظ کل، قرائت، حفظ جزء 30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز برگزار می‌شود که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی و مهم برای ما است.

چراغی‌پور با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره از مسابقات خبر داد و  اظهار کرد: به زودی فراخوان نیز در این زمینه منتشر می‌شود و در نهایت پس از برگزاری مسابقات منتخبان به مسابقات کشوری راه‌ می‌یابند که با توجه به بازه سنی انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان بیشتری در این دوره از مسابقات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرائت و تفسیر قرآن کریم از بزرگترین برنامه‌های تقویمی کانون‌های مساجد در طول سال است که نوجوانان و جوانان حضور فعالی در این برنامه دارند و مسابقه قرآنی «مدهامتان» بزرگترین گردهمایی فعالان قرآنی کانون‌های مساجد است که به طور سالانه در رده‌های مختلف سنی بین خواهران و برادران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود