Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، به دنبال انتشار نامه‌ای که در آن هفت نفر از نامزدهای انتخابات اتحادیه ناشران وکتابفروشان تهران با ایراد اتهاماتی علیه رئیس و برخی از اعضای هیئت مدیره فعلی این تشکل، از حضور در انتخابات آتی این تشکل انصراف دادند، نامه‌ای با امضای محمود آموزگار(رئیس فعلی اتحادیه)، هومان حسن‌پور(خزانه دار) و مهدی فخری زاده(دبیر اتحادیه) در پاسخ به آن منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این نامه که خطاب به اعضای اتحادیه نوشته شده آمده است: 

اعضای محترم اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران

سیزدهمین دوره هیئت مدیره اتحادیه در ۹۷/۰۸/۰۵خاتمه یافته و هیئت اجرایی روز یکشنبه هفتم بهمن ماه سال جاری را زمان انتخابات چهاردهمین دوره تعیین کرده است.

اعلام نامزدی عده بیشتری در قیاس با دوره های گذشته و تایید آن توسط مراجع ذی صلاح حاکی از علاقمندی اعضای صنف به مشارکت بیشتر در امور صنفی و نوید برگزاری انتخاباتی پر شور است.

در این میان آنچه مسبوق به سابقه است و طبیعی به نظر می رسد انصراف برخی نامزدها است.اما انصراف گروهی و ترک صحنه رقابت انتخاباتی ظاهراً سابقه ای در تاریخ انتخابات اتحادیه نداشته است.

اخیراً گروه هفت نفره که پنج تن از ایشان مسئولیت عضویت هیئت مدیره و بازرس دوره فعلی را به عهده دارند،مدعی انصراف از نامزدی شده و در ادامه برخوردهای غیر منصفانه و تبلیغاتی خود ضمن آن که کلیه امور مثبت انجام شده در این دوره را به حساب خود منظور کرده اند تمام کاستی ها را نیز متوجه اقلیت سه نفره هیئت مدیره دانسته اند،حال آن که هیچ یک از ایشان مسئولیت اجرایی مستقیم در اداره امور اتحادیه نداشته اند.

بیانیه صادره نادرست، موهن و بعضاً دارای مصادیق مجرمانه است و اقتضاء دارد که در زمان لازم به همه موارد آن پاسخ داده شودولی با توجه به شرایط حساس کنونی و اهمیت انتخابات پیش رو در برخورد با مشکلات صنفی همانگونه که علیرغم همه سنگ اندازی ها در دوسال گذشته مانع توقف امور اجرایی اتحادیه شدیم، برخود واجب می‌دانیم که از حواشی پرهیز کرده و برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری را وجهه همت خود قراردهیم. حضور اعضای آگاه و شریف صنف در پای صندوق رای پاسخ نهایی به تمام ادعاهاست.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند