Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:34:45 GMT

210 کیلو گرم تریاک در جاده سبزوار کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۰۷۲۶

210 کیلو گرم تریاک در جاده سبزوار کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 210 کیلو گرم تریاک از یک خودرو سورای در جاده سبزوار به مشهد کشف شد.

به گزارش روز شنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی افزود: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در اقدام اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله مواد افیونی از استان های جنوبی کشور به مشهد دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با ردزنی اطلاعاتی پلیس ، روز گذشته خودرو سواری پژو پارس حامل محموله مواد افیونی و یک دستگاه خودرو پژو پارس دیگر که راه پاک کن مسیر بود، شناسایی و به طور پوششی تحت تعقیب قرار گرفت.
سردار تقوی گفت: سوداگران مرگ بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت تغییر مسیر داده ومتواری شدند که ماموران انتظامی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.
وی افزود: در این عملیات خودرو حامل مواد افیونی از مسیر حرکت خود منحرف و واژگون شد.
وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو 210 کیلو گرم تریاک کشف شد و 2 سوداگر مرگ در این ارتباط دستگیر شدند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
طی هشت ماه گذشته 26 تن مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20درصد افزایش دارد.
7505/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر تيراندازي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  یوسف بنی اسدی افزود : در حال حاضر بارش باران راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب، باخرز و بجستان را تحت تاثیر قرار داده است.   وی گفت: جاده ترانزیتی سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، جاده مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، بزرگراه باغچه - نیشابور، آزادراه باغچه - مشهد و جاده گناباد- فردوس در گردنه کلات نیز بواسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.   رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و جاده فریمان - مشهد را محدود کرده است.   بنی اسدی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی جاده عشق آباد- بردسکن در حوزه خراسان جنوبی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.   وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو، سفرهای جاده ای در خراسان رضوی از دیروز آغاز شده و امروز جمعه نیز ترددها به شکل محسوسی افزایش یافته است.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد