Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم کبدی پایا تردینگ آذربایجان غربی گفت: این تیم در هفته دوم مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری مقابل حریفان همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

نواب تازه قلعه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیزدهمین دوره این رقابت ها با حضور هشت تیم در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و بازیکنان ارومیه ای در هفته دوم این رقابت‌ها در دیداری نزدیک و نفس گیر ابتدا 47 بر 41 از سد فجر ساری گذشتند و سپس 70 بر 27 تیم الوار گرمسیری اندیمشک را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کبدی، رقابت های لیگ امسال هر 2 هفته یکبار و در هفت هفته برگزار می شود و تیم های حاضر رقابت های خود را در 2 نوبت صبح و عصر /رفت و برگشت/ برگزار می کنند.
تازه قلعه با اشاره به اینکه هفته سوم لیگ برتر 27 دی ماه جاری برگزار می شود، گفت: تیم های پایا تردینگ آذربایجان غربی، فتح کبودرآهنگ و رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان تا پایان هفته دوم به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.
سرمربی تیم پایا تردینگ آذربایجان غربی افزود: بازیکنان این تیم در هفته نخست دیدارهای لیگ برتر کشور نیز موفق به 2 پیروزی ارزشمند مقابل تیم های عقاب تالش و فتح کبودرآهنگ همدان شدند.
وی اضافه کرد: پیشتر دور مقدماتی لیگ برتر کبدی کشور با حضور 11 تیم برگزار شد و با حذف تیم های استقلال رامهرمز، موسسه اعتباری نور فارس و عقاب نیروی هوایی چابهار، هشت تیم برتر به مرحله نهایی راه یافتند.
تیم های دهیاری محمد آباد گرگان، فجر ساری، رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان، الوار گرمسیری اندیمشک، پایا تردینگ آذربایجان غربی، فتح کبودر آهنگ همدان، عقاب تالش و میثم کاغذ دولت آباد اصفهان هشت تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر امسال هستند.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كبدي ليگ برتر آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهرگانی، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در برنامه گفتگوی ویژه خبری، در خصوص اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در آذربایجان غربی اظهار کرد: کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.   وی افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزارو ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۲ هزارو ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.   وی گفت: داوطلبانی که تمایل دارند به صورت دانشجو معلم پذیرفته شوند، می‌توانند در این مرحله از کنکور شرکت کنند.   چهرگانی با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری، تصریح کرد: مرحله اول کنکور سراسری در ۱۶ شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود و تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از آزمون اندیشیده شده است.   معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: آغاز فرآیند کنکور سراسری ساعت ۸ صبح است و به دواطلبان توصیه می‌شود که نیم ساعت قبل از آغاز فرایند کنکور در محل حضور داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان