Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولایی شامگاه شنبه از مراسم تجلیل از مدال آوران کردستانی اولین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در سنندج خبرداد و گفت: اولین دوره المپیاد استعداد های ورزش کشور 30 آبان تا 9 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد که طی آن استان کردستان با کسب 71 مدال در جایگاه 11 کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: ورزشکاران کردستانی در این دوره از المپیاد 20 نشان طلا، 23 نقره و 28 نشان برنز را کسب کردند که ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با 17 مدال رکورد دار بیشترین کسب مدال در استان کردستان است.

جولایی اظهار کرد: هیات های شنا، کونگ فو و دو و میدانی به ترتیب با 12، 10، 8 مدال رتبه های دوم تا چهارم آمار کسب مدال استان کردستان را دارا هستند.

او با اشاره به جایگاه مناسب کردستان در اولین دوره استعدادهای برتر ورزش کشور اظهار داشت: به مدال آورانی که نشان طلا را کسب کرده جایزه 10 میلیون ریالی، نقره هفت میلیون ریال و برنز پنج میلیون ریال اهداء خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان افزود: مراسم تجلیل از مدال آوران نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور راس ساعت 16 روز دوشنبه 16 دی ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مدال آوران ورزشی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی

عبدالباسط فلاحی شناگر کردستانی، مدال‌های رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

 وی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان