Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استرالیا اعلام کرد از تیمش انتظار بازی خوب و برد پرگل مقابل اردن دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم، تیم ملی استرالیا مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا یکشنبه به مصاف اردن خواهد رفت.

گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی استرالیا قبل از این بازی گفت: کاملا آماده هستیم. شرایط خیلی خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از تیمم انتظار دارم که بتواند برد خوبی به دست بیاورد و فوتبال تماشاگرپسند و روانی را مقابل اردن به نمایش بگذارد. باید نشان دهیم کیفیت بالایی داریم و بازیکنانمان از شرایط خوبی برخوردار هستند تا برای تیم ملی کشورشان بازی کنند.

او در ادامه صحبت های خود گفت: بازیهای دوستانه خوبی قبل از جام ملت ها داشتیم و در امارات هم تمرینات خیلی خوبی داشتیم. غیر از متئو لکی که کمی مصدوم است، بقیه نفرات ما شرایط خیلی خوبی دارند و مشکلی برای بازی فردا برابر اردن نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال استرالیا جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کوالالامپور، دانشجویان استرالیایی هم صدا با دانشجویان آمریکا ضمن اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین، علیه جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در کشتار غیر نظامیان غزه تظاهرات کردند.
دانشجویان دانشگاه سیدنی با برپایی چادر و استقرار در پایگاه ثابت مقابل ساختمان این دانشگاه، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و قطع روابط مالی دولت استرالیا با این رژیم کودک کش شدند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
دانشجویان استرالیایی

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب