Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا از امروز در کشور کوچک اما ثروتمند امارات متحده عربی آغاز شد و 24تیم به طور رسمی رقابت بر سر جام 10پَر و جدید این رقابت ها را آغاز کردند.

امارات در نخستین بازی با کمک داور نباخت

تیم ملی فوتبال امارات که با مخارج نجومی برای میزبانی و با داعیه فتح جام قهرمانی آسیا برای اولین بار، پای به دیدار افتتاحیه جام ملت‌های 2019 مقابل بحرین گذاشته بود، نتوانست اندک تماشاگرانش در ورزشگاه زاید ابوظبی را راضی به خانه بفرستد و نزدیک بود نخستین باخت را در همین بازی اول تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات که با هدایت آلبرتو زاکه رونی سرمربی مشهورش و به عنوان تیم سوم جام قبلی به‌عنوان یکی از مدعیان توسط رسانه های این شیخ نشین حاشیه جنوبی خلیج فارس معرفی شده بود امشب تا دقیقه پایانی بازنده بود و اگر داور یک پنالتی عجیب و غریب علیه بحرینی‌ها نمی گرفت، این تیم افول کرده شگفتی‌ساز می شد اما در نهایت دو تیم عربی با حداقل امتیاز از میدان نخست خارج شدند.

شرح گل ها

امارات صفر - بحرین 1 (دقیقه 78: محمد سعد الرمیحی): سید رضا عیسی‌حسن، مدافع راست بحرین با نفوذ سریع از سمت راست زمین، سانتر بدون نقصی به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر محمد سعد الرمیحی را خلیفه مبارک از پشت خط دروازه برگشت داد ولی با وجود عدم اعلام گل، در ادامه نیز محمد الرمیحی شوت سرضربی به توپ زد که این بار توپ به تور دروازه امارات چسبید تا بحرین به گل برسد.

امارات 1 - بحرین 1 (دقیقه 88: احمد خلیل): پنالتی جنجالی اعلام شده به سود امارات را احمد خلیل، مهاجم تعویضی این تیم با شوت محکم تبدیل به گل مساوی این دیدار کرد.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: جام ملتها امارات بحرین افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: با استماع نظرات تجار و فعالان ایرانی و اماراتی در این کشور، به دنبال رقم زدن فصل نوینی از تعاملات اقتصادی بین دو کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مهرداد بذرپاش» طی یادداشتی نوشت: با توجه به اینکه امارات دومین شریک تجاری ایران است، روز گذشته در کنار انجام مذاکرات فشرده در کمیسیون مشترک اقتصادی، جلسه‌ای طولانی با تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و اماراتی داشتم تا با شنیدن نقطه نظرات این عزیزان بتوانیم فصل جدیدی از تعاملات اقتصادی دوکشور را رقم بزنیم.

کد خبر 750135

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!