Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آئین اختتامیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و مردم ولایت مدار یزد در سالن سالن آمفی تئاتر کانون بسیج یزد برگزار شد.

سرهنگ رضا پورشمسی در این مراسم با اشاره به سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین سفر مقام معظم رهبری در ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۶ به استان یزد گفت: مردم حق‌شناس و ولایت مدار استان یزد که همواره درصحنه‌های مختلف و حساس پشتیبان و یاور نظام اسلامی هستند در این روز تاریخی میزبان شایسته‌ای برای رهبرعالیقدر انقلاب بودند و با میزبانی بی‌نظیر خود حماسه‌ای جاویدان را در تاریخ استان دارالعباده یزد رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه بابیان این مطلب که در طول دوران چهل‌ساله انقلاب هرکجا تفکر انقلابی و مدیریت جهادی حاکم نبوده هیچ دستاوردی عاید نظام و کشور نشده است اظهار داشت: با نگاه به دوران دفاع مقدس که پرافتخارترین دوران انقلاب است و هرروز آن شاهد جان‌فشانی‌ها، رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها بودیم درمیابیم که تا قبل از این‌که یک مدیریت جهادی در عرصه مدیریت جنگ پای‌کار بیاید دفاع مقدس هیچ دستاوردی نداشته است.

پورشمسی با اشاره به ۱۵ دی‌ماه سالروز عملیات نصر افزود: عملیات‌های فکه، پل نادری باهدف شکست حصر آبادان، نصر به‌منظور آزادسازی هویزه و توکل باهدف آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، عملیاتی هستند که قبل از حاکمیت مدیریت جهادی در جنگ انجام‌گرفته و همگی باشکست مواجه شده‌اند و این درحالی است که پس از حاکمیت تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در جبهه‌های حق علیه باطل می‌بینیم در کمتر از یک سال در کشوری که تحریم بوده و آورده بیرونی نیز ندارد عملیات نظیر ثامن‌الائمه، فتح المبین، بیت‌المقدس و... شکل می‌گیرد که تماماً موفقیت‌آمیز است.

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی؛ گره گشای مشکلات ماست

وی تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته مدیریت جهادی توانست انرژی هسته‌ای ما را به‌جایی برساند که کشور‌های غربی را حاضر به مذاکره با ما کند و امروز پیشرفته‌های علمی در عرصه‌های مختلف نظیر نانو حاصل همین تفکر و رویکرد مدیریتی ماست.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان تأکید کرد: امروز وجود تفکر انقلابی و مدیریت جهادی گره گشای مشکلات ماست و مادامی‌که این تفکر در ما وجود داشته و جهادی عمل کنیم قطعاً ویقینا پیروزی از آن ما خواهد بود چراکه این وعده خداوند به ما است.

دشمن به دنبال خدشه واردکردن به قدرت نرم ماست

پورشمسی در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب در طول ۴ دهه از عمر آن گفت: دشمنان ما علاوه بر توطئه‌های خود در عرصه دفاعی و اقتصادی امروز عرصه فرهنگی و اجتماعی را دردستور کار خود قرارداده و قصد دارند به قدرت نرم جمهوری اسلامی خدشه وارد کنند که مراقبت از این مهم یک امر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه آمریکائی‌ها با ترفند‌های مختلف قصد دارند قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ مارا دستخوش تغییرات قرار دهند، اما جامعه شناسان آن‌ها نگران رشد طلاق و مادر شدن دختران خود بدون ازدواج هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان بابیان اینکه حجاب زنان مایکی از اهرم‌های قدرتمند دشمنان برای تغییر در قدرت نرم جمهوری اسلامی است اظهار داشت: دشمن برای این موضوع برنامه‌های زیادی را از سالیان گذشته طراحی کرده و درصدد کمرنگ جلوه دادن حجاب در بین زنان جامعه است.

پورشمسی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به تأثیر زبان هنر در جامعه ابراز داشت: امروز هنرمندان ما می‌توانند باعرضه هنر انقلابی و اسلامی در کارزار بین تفکر اسلامی و غیر اسلامی موفقیت‌های شگرفی را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی رقم بزنند.

وی تصریح کرد: بر اساس تجربه‌های جهانی متأسفانه آنچه امروز در تئاتر ما درحال اتفاق افتادن است تا دو سال آینده بر روی پرده سینما و پس‌ازآن در فرهنگ جامعه وزندگی مردم مشاهده خواهد شد بنابراین باید همه ما با مدیریت جهادی و انقلابی تلاش کنیم تا رسالت، هویت دینی و فرهنگ اسلامی خود را حفظ کنیم. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جانشین فرماندهی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست

 نصرت خاتون علوی گفت: استاد شهیدمرتضی مطهری (ره) یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشروترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در گستردگی فکر، درک زمان، شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش بود.
 
وی افزود: او توانست عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کجروی‌ها و انحرافات صرف نماید. بدین جهت حق عظیمی بر مسلمانان به‌ویژه نسل انقلاب دارد و به حقیقت، الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر ماست.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه ولایت ایرانشهر ادامه داد: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بسیار ارزشمند جامعه بود. کمتر سراغ داریم، حداقل در تاریخ زندگی خودمان، شاید تعدادشان به ۱۰ نفر هم نرسد. شخصیتی دلسوز جامعه، فرهنگ دین و ایران بود، هر چه نوشت خوب نوشت و کتابی از شهید مطهری نیست که بخوانید و استفاده نکنید. همین الان هم گاهی وقت‌ها که فرصت پیدا می‌کنم در قفسه کتاب هایم، یک قفسه مخصوص کتاب‌های شهید مطهری است، چند دقیقه که فرصت پیدا می‌کنم یک کتاب را از قفسه برداشته و ورق می‌زنم همانجا و در همان صفحه استفاده می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند