Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@00:53:56 GMT

سردار آزمون به تراکتورسازی می پیوندد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۴۵۶۷

سردار آزمون به تراکتورسازی می پیوندد

  گفته می شود مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز روز گذشته با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به توافق نهایی رسیده اند.

به گزارش صدای ایران، سردار آزمون مهاجم اول تیم ملی فوتبال ایران ظاهرا دیگر قرار نیست که به کازان بازگردد. شماره 20 تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر در امارات حضور دارد، گفته می شود جمعه شب با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده و برای نیم فصل دوم تیم جدید خود را انتخاب کرده تا با تمرکز کامل راهی جام ملت های آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تراکتورسازی که امروز کوین کنستانت هافبک دفاعی پیشین آث میلان ایتالیا را به خدمت گرفت، پیش از جذب این بازیکن ظاهرا جذب سردار آزمون را نهایی کرده است.
در نیم فصل اول اروین و آنتونی استوکس مهاجمان تیم تقوی بودند اما هر دو این بازیکنان پس از ترک تبریز دیگر به این شهر بازنگشتند. البته استوکس ابراز پشیمانی کرده و قصد بازگشت به تراکتورسازی را دارد.
استوکس در حالی که چند هفته در ترکیب تراکتورسازی غایب بود اما با این وجود پس از کی روش استنلی در رده دوم گلزنان برتر لیگ برتر با هشت گل زده قرار دارد.
تراکتورسازی در حالی برای جذب مهاجم اول تیم ملی ایران گام برداشته که از ابتدای فصل با جذب اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و چند بازیکن دیگر گام محکمی برای نقل و انتقالات برداشته است.
سردار آزمون از سال 2013 به روبین کازان روسیه پیوست. این بازیکن دو فصل در روستوف حضور داشت و دوباره از سال گذشته به کازان بازگشت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار آزمون تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد

فرارو- نورهان کاناتار زن ۶۵ ساله که در منطقه کازان شهر آنکارا زندگی می‌کند، طبقه همکف و باغ خانه خود را به خانه گربه‌های خیابانی تبدیل کرده است.

به گزارش فرارو، مادر سه فرزند، از خانه‌اش در مرکز شهر به خانه‌ای دو طبقه که در کازان خریده نقل مکان کرد تا فضای زندگی بزرگ‌تری برای گربه‌هایش فراهم کند. حالا او یک طبقه از خانه مستقل خود را به خانه‌ای برای گربه‌های ولگرد تبدیل کرد.

خانم نورهان در زمستان از ۶۰ گربه در طبقه همکف خانه اش نگهداری می‌کرد و پس از گرم شدن هوا در نقاطی از باغ خانه از آن‌ها مراقبت می‌کند.

این زن که زندگی خود را وقف گربه‌ها کرده و ۱۲ سال است برای آن‌ها مادر بوده است، گفت که زمانی از حیوانات می‌ترسید، اما پس از اینکه گربه‌هایی برای او از استانبول آوردند بر ترس خود غلبه کرد و در خانه خود را به روی گربه‌های خیابانی باز کرد.

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد گربه‌ها باغ و یک طبقه از خانه‌ای را که در کازان خریده بود را برای نگهداری آن‌ها اختصاص داده، گفت: بیش از ۱۰۰ گربه وجود داشت، من گربه‌های زیادی را به فرزندی پذیرفتم. من به تنهایی از آن‌ها مراقبت می‌کنم.

نورهان با بیان اینکه روز خود را با غذا دادن به گربه هایش و دادن دارو به گربه‌های بیمار شروع می‌کند، خاطرنشان کرد که با اطلاعاتی که از دامپزشکان به دست آورده تقریباً به یک تکنسین دامپزشکی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه همسرش مخارج گربه‌ها را بر عهده گرفته است، افزود: من صفحه‌ای به نام «گربه‌های خاله نورهان» در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده ام.

این زن ۶۵ ساله با بیان اینکه مدتبی به بیماری پارکینسون مبتلا بوده گفت: گربه‌ها در دوران بیماری برای من بسیار خوب بودند.

نورهان با بیان اینکه گربه‌های مرده‌اش را در زمین خالی پشت خانه‌اش دفن کرده است، گفت: خیلی غمگین هستم، خیلی گریه می‌کنم، یکی از آن‌ها اخیرا مرده است، خیلی ناراحتم، خدا کمکمان کند، مردم باید درس بگیرند. مردن خیلی سخت است.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس