Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

بچه غول سابق استقلالی‌ها که به تازگی کفش‌ها را به قول خودش آویخته اینبار در قامت تیم سرخابی‌ها تجربه جالب توجهی را در استادیوم شیرودی پشت سر گذاشت. حنیف عمران‌زاده با سال‌ها حضور در استقلال بعد از اینکه مجبور به ترک اردوگاه آبی‌ها شد صبای قم و خونه به خونه را به عنوان مقصد‌های بعدی خود انتخاب کرد، اما روز‌های پرخاطره با پیراهن شماره پنج استقلالمانع از این می‌شد تا تمرکز کافی برای نمایش تدافعی خاص خودش را به اجرا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمران‌زاده که با کری‌های جذاب و خاطره‌انگیزش در کنار بازی فیزیکی و گل‌های مخصوص به خود به محبوبیت جالب توجهی بین هواداران استقلال دست یافته بود، چندی پیش خداحافظی رسمی خود را از فوتبال اعلام کرد تا اکنون برچسب پیشکسوت او را به زمین شیرودی بکشاند و پا به پای بازیکنانی بدود که روزگاری در قامت کاپیتان، منتقد و پیشکسوت در کنار او بودند.

 

اوج تقابل او، اما با عادل فردوسی پور بود که تنها در قامت و نه هیکل با او قابل مقایسه بود. مجری و تهیه کننده برنامه نود که در آنالیز‌های برنامه‌اش بار‌ها به مدافع شمالی آبی‌ها تاخته بود اینبار بعنوان رقیب روبرویش قرار گرفت تا جنگ شماره یک و سوژه اصلی این دیدار خیرخواهانه را به نام خود کنند؛ عادل در پایان این دیدار و در شرایطی که از تکل و حرکات خشونت بار کاملا عادی حنیف شاد بود اعلام کرد که این بازیکن به شدت او را مصدوم کرده و انتقام اتفاقات خارج از زمین فوتبال و مربوط به برنامه‌اش را از او گرفته و در سمت مقابل هم مدافع سابق استقلال ادعای فردوسی‌پور را رد کرد. علی پروین که هدایت تیم سرخابی‌ها را برعهده داشت پیش از پایان نیمه اول این دیدار و در شرایطی که تیمش با ۳ گل عقب افتاده بود، محمد پنجعلی را از زمین خارج کرد و مدافع استقلالی را جایگزین او کرد تا یکی از جذاب‌ترین تغییرات تیمش را به نام خود کند.


این دیدار در پایان با کامبک جالب توجه تیم سرخابی‌ها و با هدایت علی پروین با نتیجه ۴ بر ۳ به سود این تیم خاتمه یافت.

 

 

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صبای قم بازی زمین عادل فردوسی پور جنگ خشونت علی پروین استقلال حنیف عمران زاده خشونت زمین فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک