Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شرکت تلفن‌سازي هواوي چين دو کارمند خود را که با استفاده از تلفن‌هاي همراه شرکت رقيب يعني آيفون در حساب رسمي اين شرکت توئيت کرده و به مناسب کريسمس پيام تبريک ارسال کرده‌اند، تنبيه کرد.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| شرکت تلفن‌سازي هواوي چين دو کارمند خود را که با استفاده از تلفن‌هاي همراه شرکت رقيب يعني آيفون در حساب رسمي اين شرکت توئيت کرده و به مناسب کريسمس پيام تبريک ارسال کرده‌اند، تنبيه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش بلومبرگ اقتصادي ارسال پيام تبريک کريسمس با استفاده از تلفن‌هاي آيفون روي حساب رسمي شرکت هواوي در توئيتر، اتفاق ناگواري براي اين شرکت به شمار مي‌آيد، به ويژه آنکه هواوي در سال گذشته در رده دوم فروش تلفن‌هاي همراه پس از اپل قرار گرفت و دو شرکت براي قرار گرفتن در رده اول رقابت سختي با هم دارند.
دعواي حقوقي چين و آمريکا و احتمال ارسال مينگ وان‌چو، مدير مالي شرکت هواوي به آمريکا به اتهام تخلفات بانکي، از جمله امور ديگري است که بر روابط اپل و هواوي غول‌هاي تجاري آمريکا و چين سايه انداخته است.
شرکت هواوي در زمينه ارسال پيام تبريک کريسمس با استفاده از تلفن‌هاي آيفون روي حساب رسمي‌اش در توئيتر، شرکتي را مقصر اعلام کرد که مسئوليت اداره حساب‌هاي هواوي در شبکه‌هاي اجتماعي را بر عهده دارد، اما همزمان تنبيه سختي براي دو کارمندش در نظر گرفت و 5 هزار يوان، معادل 730 دلار از حقوق ماهيانه آنها کاست و يک رتبه از جايگاه شغلي آنها را پس گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟