Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده اظهار کرد: بازی سختی برابر پرسپولیس که از مدعیان اصلی قهرمانی است داریم. در بازی رفت هم مقابل این تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و لیاقت ما باخت نبود.

وی ادامه داد: بازی کردن در آزادی برای هر تیمی سخت است اما ما هم پدیده هستیم و بازیکنانم انگیزه کافی برای امتیاز گرفتن مقابل پرسپولیس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پرسپولیس هم تفاوت زیادی با تیمی که در ابتدای فصل با آن بازی کرده‌ایم دارد و تیم قوی‌تری شده است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که پرسپولیس را شکست دهیم اما کار ساده‌ای نداریم.

یحیی درباره این که آیا تیمش در نیم‌فصل دوم هم در بین مدعیان باقی می‌ماند یا نه تصریح کرد: ما شرایط سختی داریم و امکانات نداریم. زمین تمرین ما مناسب نیست و هر لحظه امکان دارد بازیکنان ما مصدوم شود. برای باقی ماندن در جمع مدعیان نیاز داریم شرایطی همانند تیم‌های بالای جدولی داریم که امیدوارم با تغییر مالکیت این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس زمین گل محمدی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است

به گزارش ورزش سه، ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب آهن اصفهان در غیبت محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ملوان حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

صادقی در ادامه تاکید کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند