سه کاراکتر بو، گو و لو انیمیشن شدند
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۹۷۵۱
خبرگزاری میزان- فصل اول و دوم مجموعه انیمیشن بوگولو تولید شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی میزان، اسداله دیانتی مدیر استودیو رضوان با اعلام این خبر تاکید کرد: بوگولو یک انیمیشن طنز بدون دیالوگ است که صرفا با هدف سرگرمی و در استانداردهای روز جهانی تولید شده است.
وی افزود: فصل اول و دوم مجموعه بوگولو جمعا در ۲۶ قسمت حدودا چهار دقیقهای تولید شده اند و فصل سوم و چهارم این مجموعه در حال برنامه ریزی برای تولید میباشند.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
دیانتی اظهار داشت: داستان بوگولوها داستان موجوداتی دوست داشتنی، خنده دار و عجیب و غریب و کوچک است که در آیینه خانه پیرمردی تنها زندگی میکنند و هر بار با بیرون آمدن از آن، سر به سر پیرمرد و گربه اش گذاشته و اتفاقات خنده داری را رقم میزنند.
مدیر استودیو رضوان ادامه داد: این سه کاراکتر بو، گو و لو نام گرفته اند که هرکدام ویژگی خاصی دارد، بوگولوها بسیار احمق هستند و حتی وقتی میخواهند به پیرمرد کمک کنند بازهم دردسر میسازند. آنها میتوانند تغییر شکل و اندازه دهند و یا درون آینهها با سرعت نور حرکت کنند، اما بیرون از آینه آسیب پذیرند و از دست پیرمرد در امان نیستند.
وی افزود: انیمیشن بوگولو در تکنیک دوبعدی کات اوت و با هدف عرضه در بازارهای جهانی تولید شده و به دلیل کوتاه بودن اپیزودها برای نشر در فضای مجازی به صورت وب سری نیز مناسب است.
گفتنی است مجموعه بوگولو به کارگردانی کیانوش عابدی و تهیه کنندگی اسداله دیانتی در استودیو رضوان تولید شده است. مدیریت دوبلاژ این اثر را سعید شیخ زاده بر عهده داشته و موسیقی آن توسط سروش عابدی ساخته شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی /انتهای پیام
منبع: خبرگزاری میزان
کلیدواژه: انیمیشن کاراکتر استودیو رضوان
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
دو محصول ایرانی به جمع فینالیستهای جشنواره صنعت بازی منا پیوست
به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام اسامی فینالیستهای بخشهای مختلف فستیوال MENA Games Industry Awards ۲۰۲۴، دو محصول گیم آپ (GameUp) و ریمیت (Reymit) از استودیو «سورنا گیمز» نیز نامزد دریافت جایزه از این فستیوال شدهاند.
این جایزه برای شرکتهایی است که از اکوسیستم MENA از طریق ابزارهای توسعه اختصاصی - موتور بازی، هوش مصنوعی، میانافزار و غیره - یا امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات (یا ابزارهای دیگر) پشتیبانی میکنند.
سرویس ریمیت (Reymit) سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین از استریمرها است و به گفته حسن مهدی اصل مدیرعامل سورنا گیمز این سرویس در حال حاضر با ۱۱۰ هزار نفر استریمرها و تولید کنندگان محتوا در حال همکاری است.
گیم آپ (GameUp) دیگر محصول این استودیو نیز پلتفرم دانلود بهترین بازیهای آنلاین و کامپیوتر است. این پلتفرم بهعنوان مرجع مخصوص بازیهای کامپیوتر در ایران در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر دارد و سرویسهای مختلفی را به بازی سازان و گیمرهای ایرانی ارائه میدهد.
حسن مهدی اصل مدیرعامل سورنا گیمز در پاسخ به این پرسش که چقدر با رقبای این بخش آشنایی دارد، گفت: رقبای بزرگ و غربی هستند و نمیدانم چرا در منطقه منا شرکت داده شدند. مخصوصاً Xsolla که یکی از سرویس دهندگان بزرگ آمریکایی است که اخیراً در منطقه منا هم حضور پیدا کرده است. البته حضورشان در منطقه منا نبوده و فقط انتشارشان در منطقه منا بوده است. یا شرکت Tamatem که یک شرکت اردنی است ولی آنها هم یک پلتفرم انتشار به اسم Tamatem Plus راهاندازی کردهاند. بقیه استارتاپهایی که در دستهبندی ما هستند، خیلی شرکتهای بزرگی نیستند و جز استارتاپهای تازه تأسیس به شمار میآیند.
مدیرعامل سورنا گیمز درباره اعتبار و جایگاه برگزاری این رویداد و جوایز گفت: جدا از بحث جایزه مالی، اعتبار خود رویداد اهمیت دارد. در منطقه منا مدت زیادی بود که جشنواره و رویداد بزرگی برگزار نشده بود. این رویداد میتواند یکی از آن رویدادهای مهم باشد که در منطقه منا در حال برگزاری است. این رویداد میتواند کل اکوسیستم گیمینگ منطقه را تحتالشعاع خودش قرار دهد. مثلاً در ترکیه رویدادهای زیادی برگزار میشود ولی مقیاس آنها این قدر بزرگ نیست و بیشتر تیمهای ترکیهای شرکت میکنند. ولی رویدادهایی که در دبی برگزار میشود هم خود آسیا را درگیر میکند و هم خاورمیانه را. من خیلی میبینم که تیمهای آسیایی و جنوب شرق آسیا مثل هند، پاکستان، مالزی، سنگاپور، چین و ژاپن در این رویداد شرکت میکنند. از این جهت وزن آن به نسبت رویدادهای ترکیه که فقط تیمهای ترکیه و کشورهای اطراف ترکیه در آن شرکت میکنند، اهمیت بالاتری دارد. از نظر اعتباری هم رویدادهای بهتر و بزرگتری است.
فهرست نهایی منتخبان این فستیوال توسط هیئت داوری متشکل از بیش از ۸۰ متخصص صنعت بازی در حال رأیگیری است و برگزیدگان پنجشنبه ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، به عنوان بخشی از اجلاس گیم اکسپو دبی ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد. علاوه بر این دو محصول استودیو سورنا گیمز، دو بازی «امپراتورهای قلابی» از استودیو «پرشالند» و «پسرخوانده» از استودیو «پاییزان» نیز نامزد دریافت جایزه از این فستیوال هستند.
کد خبر 6090584 زینب رازدشت تازکند