Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@22:28:09 GMT

بوگولوها انیمیشن شدند+تیزر

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۸۱۷۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، اسداله دیانتی (مدیر استودیو رضوان) با اعلام خبر تولید فصل اول و دوم مجموعه انیمیشن بوگولو تاکید کرد: بوگولو یک انیمیشن طنز بدون دیالوگ است که صرفا با هدف سرگرمی و در استانداردهای روز جهانی تولید شده است.

وی افزود: فصل اول و دوم مجموعه بوگولو جمعا در ۲۶ قسمت حدودا چهار دقیقه‌ای تولید شده‌اند و فصل سوم و چهارم این مجموعه در حال برنامه‌ریزی برای تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیانتی اظهار داشت: داستان بوگولوها داستان موجوداتی دوست داشتنی، خنده‌دار و عجیب و غریب و کوچک است که در آیینه خانه پیرمردی تنها زندگی می‌کنند و هر بار با بیرون آمدن از آن، سر به سر پیرمرد و گربه‌اش گذاشته و اتفاقات خنده‌داری را رقم می‌زنند.

مدیر استودیو رضوان ادامه داد: این سه کاراکتر بو، گو و لو  نام گرفته‌اند که هرکدام ویژگی خاصی دارد، بوگولوها بسیار احمق هستند و حتی وقتی می‌خواهند به پیرمرد کمک کنند بازهم دردسر می‌سازند. آنها می‌توانند تغییر شکل و اندازه دهند و یا درون آینه‌ها با سرعت نور حرکت کنند اما بیرون از آینه آسیب پذیرند و از دست پیرمرد در امان نیستند.

وی افزود: انیمیشن بوگولو در تکنیک دوبعدی کات اوت و با هدف عرضه در بازارهای جهانی تولید شده و به دلیل کوتاه بودن اپیزودها برای نشر در فضای مجازی به صورت وب سری نیز مناسب است.

گفتنی است مجموعه بوگولو به کارگردانی کیانوش عابدی و تهیه‌کنندگی اسداله دیانتی در استودیو رضوان تولید شده است. مدیریت دوبلاژ این اثر را سعید شیخ زاده برعهده داشته و موسیقی آن توسط سروش عابدی ساخته شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انیمیشن انیمیشن طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد. 

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعدادهایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند. 

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • شهر شلوغ پلوغ
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت