Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحیرایی گفت: ۸ هزار و ۳۳۳ مورد کمک ‌هزینه تحصیلی، همچون خرید کیف و لوازم التحریر، کتاب های درسی و هزینه ثبت نام برای دانش آموزان تحت حمایت پرداخت شده است.

"علی بحیرایی" در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  8 هزار و 333 مورد کمک ‌هزینه تحصیلی، همچون خرید کیف و لوازم التحریر، کتاب های درسی و هزینه ثبت نام برای دانش آموزان تحت حمایت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه 8333 دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، ادامه داد: در این زمینه تاکنون 6 میلیارد و 864 میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی افزود: پرداخت  کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی نیز از خدمات امداد برای دانشجویان نیازمند است و 953 دانشجو تحت حمایت این نهاد مشغول به تحصیل می باشند.

 

بحیرایی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه به دانشجویان با توجه به نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت است، ادامه داد: از 300 هزار تومان در مقطع کاردانی تا چهار میلیون تومان در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی متغییر است.

 

بحیرایی در ادامه به 73 طلاب دینی که تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند اشاره کرد و گفت: به این عزیزان نیز کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد زمینه‌های لازم را برای دسترسی افراد تحت حمایت و نیازمند به تحصیل فراهم می‌کند، ادامه داد: تحصیل حق ابتدایی هر شخص است و دست‌یابی به آموزش عالی باید با تساوی کامل برای همه امکان‌پذیر باشد تا هر کس بتواند بنا به استعداد خود از آن بهره‌مند گردد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراجع و علماء نماز جمعه مجلس خبرگزاری شبستان مراجع دیدار با مراجع کلیسا اردبیل حجاب چهارمحال و بختیاری خدمات کمیته امداد استان همدان دانش اموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ گفت: افراد کم توان دارای اختلال عملکردی بر اثر سکته مغزی، اوتیسم و اس ام ای(sma) از پوشش صندوق‌های بیماری خاص و سخت درمان بهره مند می‌شوند.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار سخت درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۱ میلیارد ریال برای این بیماران هزینه شد.
شباهنگ اضافه کرد: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز به میزان ۷۰ درصد تعرفه بخش مربوطه در تعهد سازمان بیمه سلامت قرارگرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیکی برای کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در استان فراهم است. شباهنگ افزود:  ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و خدمت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت می‌باشد. وی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی مربوط به ناباروری در مراکز دولتی از طرف سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود. وی بیان کرد:همچنین محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت. سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۳۰۴ مادر باردار در استان از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی