Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حق لطفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورودی پل روگذر امام رضا (ع) قزوین از سمت فلکه تهران قدیم آغاز و قبل از میدان بار خاتمه پیدا می کند و رمپ ورودی دیگر آن نیز از سمت 2 راهی همدان آغاز و در بخش مصلی به 2 قسمت تقسیم می شود.
وی ادامه داد: بخش نخست برای خودروهایی که قصد ورود به شهر را از سمت فلکه تهران قدیم دارند در نظر گرفته شده و بخش دوم برای خودروهایی که قصد امتداد مسیر به سمت شمال قزوین دارند، پیش بینی شده که براساس طرح اولیه با عبور 800 متر از باغستان قزوین به پل مرحوم ابوترابی و بلوار آیت الله خامنه ای به میدان قدس متصل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول راه و شهرسازی تاکید کرد: متاسفانه پروژه یاد شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قزوین به لحاظ عبور بخشی از آن از باغستان سنتی در بلاتکلیفی قرار گرفته است.
حق لطفی اضافه کرد: برای رفع مشکل یاد شده و برخی دیگر از مشکلات عمرانی استان طی روزهای گذشته با همراهی داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، رییس شورای شهر قزوین، شهردار و روسای شورای اسلامی شهرهای آبیک و محمدیه با وزیر راه و شهرسازی دیدار داشتیم.
وی تاکید کرد: در خصوص پروژه پل روگذر امام رضا (ع) قزوین قرار شد گزارشی از سوی کارشناسان این اداره کل در اسرع وقت ارایه شود اما باید توجه داشت که احداث این پل در نهایت تکمیل کننده رینگ کمربندی شرق قزوین خواهد بود و در صورت عدم انجام آن، این طرح نیمه کاره خواهد ماند.
حق لطفی با اشاره به اینکه علت جلوگیری از ادامه این پروژه از سوی شورایعالی معماری و شهرسازی، قطع نشدن درختان باغستان اعلام شده، گفت: به نظر می رسد با جا به جایی درختان محدوده مسیر این امکان باشد تا بتوانیم پروژه یاد شده را که مراحل پایانی خود را طی می کند، تکمیل کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در خصوص تکمیل زیرساخت ها و احداث پل روگذر مهرگان قزوین به همراه تهیه تجهیزات آتش نشانی مورد نیاز برای این شهرک هم تصمیماتی اتخاذ شد.
حق لطفی اضافه کرد: درخواست یک قطعه زمین در بخش شمالی آزادراه قزوین - آبیک جهت سرمایه گذاری حوزه گردشگری و احداث پل غیرهمسطح نیز درخواست شهردار و رییس شورای شهر آبیک از وزیر راه و شهرسازی بود که در این زمینه نیز دستورات لازم داده شد.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش نشانی آیت الله خامنه ای امام رضا شورای شهر مدیرکل راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضل ترافیکی در غرب تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه معضل ترافیکی چندین ساله در تهران حل خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب صد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس راهور تهران بزرگ، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و پوریافر شهردار؛ منطقه 21 برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از نظر حجم و وسعت شاید به اندازه یک تقاطع نباشد اما یک معضل ترافیکی در غرب تهران را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام انجام شده در تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری تصریح کرد: تبدیل دو لاین به سه لاین در این مسیر شرایط بهتری را برای تردد وسایل حمل و نقل ایجاد خواهد کرد، همچنین این اقدام ایمنی را به همراه خواهد داشت.

صداقتی ادامه داد: سال گذشته 3 روز بزرگراه شهید لشگری به دلیل اقدامات مرمت‌سازی بسته شده بود همچنین امروز تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان انجام شد که این کار می‌تواند باعث افزایش عمر مفید آسفالت در این محدوده باشد.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره هزینه انجام شده در قالب پروژه‌های امروز گفت: بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه‌ پروژه‌های اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه